Hop til indhold

Møffe!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Hehe, du er fuld af gode idéer er du :mrgreen:

 

Men ja, Noomi vil måske nok synes det er lidt kedeligt, for Møffe er sikkert gået fuldstændig ombak, når Noomi kommer tilbage, kunne jeg forestille mig :lol: Og jeg tror ikke Naja gider lege, desværre :rolleyes:

 

Kommer også lige til at tænke på, at min søster foresten ikke kan gå med Noomi :stupid: Hun har jo nogle problemer med håndledene (seneskinnehedebetændelse - og staveplade tak) og Noomi trækker, så den går ikke, desværre :cry: Ihh altså, dumt af mig ikke at tænke på det :damnit:

 

Så det ser ud til at du rent faktisk kan få din vilje :megaked:

 

Det er fordi du har hvalpehjerne i øjeblikket :ae: Så er det jo godt at du har os andre til at tænke og huske for dig :engel::mrgreen:

 

Lad os lige tales ved, så finder vi ud af noget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Me too. :lol: Troede faktisk kun det var mig der havde det sådan at maven godt kan kildre lidt på andres vegne.

 

 

 

Nej nej du er ikke alene. Jeg har problemer med at vente på atfolk får hunden (dog kun i mindre grad, men det er der) og når de så endelig får den langt ventet hvalp, kan jeg få helt blanke øjne af glæde på deres vegne :blink::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, du er fuld af gode idéer er du :mrgreen:

 

Men ja, Noomi vil måske nok synes det er lidt kedeligt, for Møffe er sikkert gået fuldstændig ombak, når Noomi kommer tilbage, kunne jeg forestille mig :lol: Og jeg tror ikke Naja gider lege, desværre :rolleyes:

 

Kommer også lige til at tænke på, at min søster foresten ikke kan gå med Noomi :stupid: Hun har jo nogle problemer med håndledene (seneskinnehedebetændelse - og staveplade tak) og Noomi trækker, så den går ikke, desværre :cry: Ihh altså, dumt af mig ikke at tænke på det :damnit:

 

Så det ser ud til at du rent faktisk kan få din vilje :megaked:

 

:hmm: så må du insistere på at noomi lære at gå pænt før møffe skal møffes :mrgreen:

Cujo har lært at gå pænt :mrgreen::mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej du er ikke alene. Jeg har problemer med at vente på atfolk får hunden (dog kun i mindre grad, men det er der) og når de så endelig får den langt ventet hvalp, kan jeg få helt blanke øjne af glæde på deres vegne :blink::oops:

 

Hvor der du altså sød :kys:

 

:hmm: så må du insistere på at noomi lære at gå pænt før møffe skal møffes :mrgreen:

Cujo har lært at gå pænt :mrgreen::mrgreen::engel:

 

Du har fat i en pointe dér :hmm: Så kunne det være, Noomi fik det lært i en ruf :slem: Nollike finder lige nogle hidtil ukendte talenter frem :mrgreen: Mwuahahahaha, hvor er vi altså bare onde :mrgreen:

 

 

 

Uhh uhh og så noget helt andet :mrgreen:

 

Møffe skal i teorien lyde det fantastiske navn "Tertzo's Live to Tell" - det er da flot, ikk'? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...