Hop til indhold

Min bedste ven


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

:ae: :ae: :ae:

 

- herfra også!

 

Det er så utroligt svært, at forstå præcis hvad du/andre går igennem i den situation, når man selv står med sin første hund, der snart fylder et år! :(

 

Jeg kan kun forestille mig den tomhed og sorg, der må præge en! :cry:

 

Alt godt til dig, og også til din bedste ven, hvor end vovse er!

 

:ae: :ae: :ae:

 

ps. Mio bad mig sende en stor tunge-slasker (udvig bare, hvis du ikke er til det! :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

hvad er der sket med vovse:confused::confused:

 

Hun fik en skade i hendes ben i august sidste år - hun fik for nogle uger siden hvad jeg vil regne som en følgeskade af dette som resulterede i en akut tur til dyrlægen, hvor efter andre teorier blev forfulgt via. røngten og kiropraktor - turen til kiropraktoren gjorde udslaget - staklen var rød over alt på termografien og jeg valgte at sige stop - ikke flere "små" skavanker der skulle fikses.

 

Så dagen efter kom dyrlægen her hjem og hun blev aflivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hun fik en skade i hendes ben i august sidste år - hun fik for nogle uger siden hvad jeg vil regne som en følgeskade af dette som resulterede i en akut tur til dyrlægen, hvor efter andre teorier blev forfulgt via. røngten og kiropraktor - turen til kiropraktoren gjorde udslaget - staklen var rød over alt på termografien og jeg valgte at sige stop - ikke flere "små" skavanker der skulle fikses.

 

Så dagen efter kom dyrlægen her hjem og hun blev aflivet.

 

 

sikken en uheldig historie

 

mange tanker fra os:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...