Hop til indhold

Transportkasse til en JRT


Gæst Gry
 Share

Recommended Posts

Lige om snart bliver jeg jo den stolte ejer af en Jack Russell Terrier, og i den forbindelse skal vi jo have alt klart. - Det er næsten som med små børn og tasken til hospitalet....:lol:

 

Hvilken transportkasse skal vi købe? - Vi er blevet anbefalet at købe en transportkasse af en eller anden slags, og så bruge den som kurv/seng. - Og vi synes det er en god ide, for det første fordi vi skiftevis vil være hjemme og på camping, men også fordi børnene kan lære at det er hundens helle! :-)

 

Men hvilken? - Hvor stor/lang bliver en JRT, når den er fuldvoksen? - Eller er det noget med at skifte kasse flere gange undervejs?? :hmm: Jeg læste et sted, at kassen ikke skulle være større end at hunden kunne vende sig derinde. Men hvalp er jo meget lille... og så små transportkasser findes da ikke??

 

Håber I har nogle kloge ord til en nybegynder! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et bur til salg, der er til en størrelse dansk / svensk gårdhund ca. Længdemæssigt er det vel ca. samme størrelse som en JRT...

 

Det kan klappes sammen og har håndtag i den ene side, så man kan bære det med sig.

 

Det er i metal. og ligner det her:http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60826102

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et bur til salg, der er til en størrelse dansk / svensk gårdhund ca. Længdemæssigt er det vel ca. samme størrelse som en JRT...

 

Det kan klappes sammen og har håndtag i den ene side, så man kan bære det med sig.

 

Det er i metal. og ligner det her

 

Tak... desværre er det ikke et bur vi søger. :-) - I hvert fald ikke lige nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...