Hop til indhold

danmarks hyggeligste forum??


jes
 Share

Recommended Posts

  • Svar 233
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man henvendr sig anderledes til folk man har mødt irl. For så har man ligsom fået slået sin eventuelle forstilling om dem ud af hovedet. Og jeg tror også man "taler" pænere/mere respektfuldt til nogen man har mødt og måske kommer til at møde igen.

.

Ja du er faktisk en af dem jeg ville møde, uden hund. For at se om du kan bruge mimik når du er sarkastisk :hmm:

 

Så jeg synes faktisk dette forum er et af de mere hyggelige :-D overraskende fredeligt, har endnu ikke fået en eneste trussel :engel:

Jeg tør ikke true folk med en hidsig nordmand :shock:

 

det har vi gjort op med for længst, da jeg dannede "mellemkødet" som er for os der sidder lige midt i det hele og ik fatter hvad der sker...hehe...

:hmm: har faktisk mødt flere der ikke ved hvad mellemkødet skal gøre godt for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du vimmer, hvor I rullede jer ud efter jeg gik i seng i aftes:shock: I havde da ikke behøvet at vente:mrgreen: jeg er ikke så sart:blink:

 

Jeg er ven med Carl-Mar på facebook...jeg regnede med statusopdateringer a la "pik er gud" "i dag har jeg krænket en melon" osv...men det sker ikke...æv..

 

SNYYYYYYYDT:ae:

 

Hmmm..... Hvordan svinger man sig i et torv???

 

Hvordan piller man 10 meter torv op, og stakker det 10 meter højt?

 

Hvordan svinger man sig i en stak?

 

Er der nogen der har tænkt på de stakkels brolæggere der skal få dét eksperiment til at lykkedes??

 

Hvilket torv drejer det sig egentlig om?

:hmm:

 

 

:mrgreen:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Ja du er faktisk en af dem jeg ville møde, uden hund. For at se om du kan bruge mimik når du er sarkastisk :hmm:

 

Hvis jeg er sarkastisk eller ironisk lader jeg det tydeligt skinne igennem,eller påpeger det selv. Ellers er jeg bare rimelig ærlig. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

 

 

:hmm: har faktisk mødt flere der ikke ved hvad mellemkødet skal gøre godt for...

 

Hmm...tror måske det er fpr at man ikke lægger klatter, som fugle gør det? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...