Hop til indhold

Esbjerg og omegn


Gæst Anni A
 Share

Recommended Posts

Gæst Anni A

Jeg søger nogle hundevenner:-)

Forstået på den måde, at jeg godt kunne tænke mig, at mine hunde kommer ud og møder andre mennesker med hunde.

 

Så hvis du/I har lyst til at komme på besøg eller få besøg med hundene, må I meget gerne skrive:-)

 

En tur på stranden eller i skoven, har også stor interesse:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor da vist i det man kan kalde "omegn" og vi er friske på lidt hundehygge.

 

Jeg er ikke helt inde i hvor det kan være hyggeligt at mødes i Esbjerg. Vi plejer at tage til Blåvand, når vi skal på stranden og Oksbøl eller Arnum, når vi skal til hundeskov.

 

Vi har nogle hyggelige steder/ture ude ved Bramming/Gørding-kanten + en stor have, som er god at fræse i (bare spørg Liva og bror-Balder :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A

Hvordan er jeres hunde forresten over for mindre hunde?

Molly er nemlig kun en papillon hvalp på 6 mdr, men vi har også en labrador blanding, og så vil jeg bare tage hende med i stedet:-)

 

Tror nemlig ikke jeg kan styre dem begge to på en gang, når der er andre hunde, og manden har ikke tid her i weekenden:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag eftermiddag passer også fint her. Vi skal til Varde og have klippet negle (på Liva) lørdag formiddag.

 

Liva har ikke den store erfaring med helt små hunde. Hun går (og har gået siden 10 uger) til træning sammen med en Cavalier, og de leger uden problemer.

 

Men hvis der er store hunde, der gider tumle lidt, vil de jo nok blive foretrukket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A

Lørdag eftermiddag er også helt fint for mig:-)

 

Jeg tager bare Freja med i første omgang så, så kan jeg altid tage den lille med en anden gang:-)

 

Men blev vi enige om hvor det skal være henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag eftermiddag er også helt fint for mig:-)

 

Jeg tager bare Freja med i første omgang så, så kan jeg altid tage den lille med en anden gang:-)

 

Men blev vi enige om hvor det skal være henne?

 

Skulle vi ikke sige Myrthuegaard - nu det er så fantastisk :mrgreen:??

 

Jeg skal bare have en vejbeskrivelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...