Hop til indhold

Hjemme fra weightpullshow


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Måske det bliver nemmere at finde en træningsplads, hvis den der spørger er en yndighed med en taskehund? Det er da værd at afprøve :-D

 

 

hehe...det kunne da være...jeg skrev en lang mail med links og billeder og alt muligt...fik bare :

 

"vi kan desværre ikke hjælpe jer" tilbage, og det på trods jeg aldrig har mødt nogen derude endnu...hehe

Redigeret af The dogfather
min humor blev lige en tand for plat...:-D
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hehe...vi gemmer sejren til næste gang, ja vi gør...:-D

 

Han er faktisk rimeligt hardcore, så det var dumt jeg skulle klovne sådan rundt...

 

Ja, sådan går det, med en klovn til ejer:mrgreen: Men du har jo også øvet rimeligt længe med ham efterhånden, så vil gerne tro, at han er ved, at være en sej gut!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ja, sådan går det, med en klovn til ejer:mrgreen: Men du har jo også øvet rimeligt længe med ham efterhånden, så vil gerne tro, at han er ved, at være en sej gut!

 

Vi har lavet en slæde af jern på 20kg, som han skulle trække lidt med....smed 10kg på...Pablo jordede afsted....20kg på...Pablo jordede stadig afsted...30kg...det samme igen...vi er oppe på 40kg+20kg slæde...60kg er selvfølgelig ikke meget på vogn, hvor han ligger på 282kg som tungeste træk...men på 60kg uden hjul vil jeg sige er okay hardcore...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke.

 

Må indrømme jeg helt fordumsfuldt tænkte, at det kun var store og brede hunde og ejere der gik til sådan noget. Godt man kan blive klogere. Findes der nogle links til videoer med små, små hunde der trækker? Fniser stadig ved tanken om en chi til en sådan konkurrence, og bliver nødt til at se det med egne øjne. Og sej JRT i øvrigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Neiiii, hvor dygtigt ;)

 

Tillykke med ham den lækre vuf (jeg var SÅ tæt på at sige "trækkerdreng" - gnæææk).

 

 

Takker..hehe...ja den tanke havde også strejfet mig....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tillykke.

 

Må indrømme jeg helt fordumsfuldt tænkte, at det kun var store og brede hunde og ejere der gik til sådan noget. Godt man kan blive klogere. Findes der nogle links til videoer med små, små hunde der trækker? Fniser stadig ved tanken om en chi til en sådan konkurrence, og bliver nødt til at se det med egne øjne. Og sej JRT i øvrigt.

 

 

Takker...:-D

 

altså der er da også mange store brede ejere og deres hunde...hehe...

 

Chi'en har jeg endnu ikke set til konkurrence, men jeg venter spændt...:-D...mener også der er et andet forbund i DK hvor en af de sejeste hunde vist er en cocker...hehe...

 

Jeg har set et klip med sådan en chinese hårløs ting, skal nok lige se om jeg evt. kan finde det...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker...:-D

 

altså der er da også mange store brede ejere og deres hunde...hehe...

 

Chi'en har jeg endnu ikke set til konkurrence, men jeg venter spændt...:-D...mener også der er et andet forbund i DK hvor en af de sejeste hunde vist er en cocker...hehe...

 

Jeg har set et klip med sådan en chinese hårløs ting, skal nok lige se om jeg evt. kan finde det...:-D

 

¨Måske skulle jeg begynd med Zanto, han er jo lille og bred :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Grrrr - du har tavshedspligt over min bredde hr!

 

 

hehe...siger ik noget, i promise....:mrgreen:

 

Seee...chinese crested hårløs...

 

[media]http://s131.photobucket.com/albums/p297/Candyrella/WP%20Traning%20090111/?action=view&current=PO20090113_0004.flv[/media]

 

Det er et bildæk den trækker...og jeg har faktisk 6-7 stykker der bortgives hvis nogen mangler den slags til træning..hehe...dog ikke nogen der er forsvarlige at montere på bil igen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvad er det for en?? Han er faktisk sej til at rende med de stores tyggeben og læderbolde osv osv.. hehe

 

 

det er en lille slædehunde sele, den er lidt anderledes end en weightpullsele...jeg fik en i str. meget lille hund i julegave...kan godt lige se om jeg stadig har den...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det er en lille slædehunde sele, den er lidt anderledes end en weightpullsele...jeg fik en i str. meget lille hund i julegave...kan godt lige se om jeg stadig har den...:-D

 

Hehe, Zanto vejer jo altså kun 2.6 kg.. så den skal være meget lille :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Petrine vejer 2,7 kg og jeg har bestilt en meget fin autoriseret sele fra Sverige til hende - du må gerne låne (når den engang dukker op altså)

 

Fra Hardcore harness? Vi kræver at se billeder af hende med den på(når den engang dukker op altså) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Overvejer at melde Noomi til weightpull... :hmm:Hun trækker af h.... til og hun er stærk som bare pokker det lille svin :mrgreen: Meeen, det vil jo nok kollidere lidt med min gå-så-for-pokker-pænt-træning :hmm::genert:

 

 

hehe...en af myterne er jo netop at hunden kommer til at trække...man giver jo hunden en træk kommando, på samme måde som man f.eks. lærer den at give pote, så den kun trækker når den får kommandoen...:-D...Pablo ved godt at trækken kun er tilladt når selen er på...eller når han får kommandoen...til konkurrence sætter man hunden af, går de 5m nedad banen og råber så "jordbær"(hvis det er det ord man har valgt..hehe...Pablos kommando er "Arbejd!") og så sætter hunden i gang...:-D

 

Men kan godt se problematikken i at gøre sin hund stærkere hvis den i forvejen ikke er helt med på at den altså ikke skal trække når man går tur...hehe....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...