Hop til indhold

Hjemme fra weightpullshow


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

hehe...en af myterne er jo netop at hunden kommer til at trække...man giver jo hunden en træk kommando, på samme måde som man f.eks. lærer den at give pote, så den kun trækker når den får kommandoen...:-D...Pablo ved godt at trækken kun er tilladt når selen er på...eller når han får kommandoen...til konkurrence sætter man hunden af, går de 5m nedad banen og råber så "jordbær"(hvis det er det ord man har valgt..hehe...Pablos kommando er "Arbejd!") og så sætter hunden i gang...:-D

 

Men kan godt se problematikken i at gøre sin hund stærkere hvis den i forvejen ikke er helt med på at den altså ikke skal trække når man går tur...hehe....:-D

 

Jeg har desværre måttet sige nej tak til en ældre dame som har tilbudt at passe Noomi når mine forældre ikke kan eller gå en tur med hende, fordi jeg er bange for at Noomi trækker hende omkuld :cry: Så hvis jeg gør hende stærkere, så ryger min far sgu nok også :lol:

 

Men jeg kan faktisk godt se din pointe med at der selvfølgelig er forskel på at trække når man bliver bedt om det og lade være når man ikke bliver. Jeg er bare ikke sikker på at Noomi vil være i stand til at skelne :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Jeg har desværre måttet sige nej tak til en ældre dame som har tilbudt at passe Noomi når mine forældre ikke kan eller gå en tur med hende, fordi jeg er bange for at Noomi trækker hende omkuld :cry: Så hvis jeg gør hende stærkere, så ryger min far sgu nok også :lol:

 

Men jeg kan faktisk godt se din pointe med at der selvfølgelig er forskel på at trække når man bliver bedt om det og lade være når man ikke bliver. Jeg er bare ikke sikker på at Noomi vil være i stand til at skelne :oops:

 

hehe...ja de bliver sgu stærke...havde aldrig forestillet mig at Pablo kunne blive så stærk...

 

men jeg tror da bestemt hun vil få meget ud af Wp-træning hvis du kan få lært hende at trække på kommando istedet for når det passer damen..hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...ja de bliver sgu stærke...havde aldrig forestillet mig at Pablo kunne blive så stærk...

 

men jeg tror da bestemt hun vil få meget ud af Wp-træning hvis du kan få lært hende at trække på kommando istedet for når det passer damen..hehe..

 

Jaaah, men spørgsmålet er så om det kommer MIG til gode :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...