Hop til indhold

Så fik vi det sgu!


Recommended Posts

Vores første cert :banan:

 

 

I går tog Bimsen ... excl. 1 vinder og BIM :-D

 

I dag fik hun også excl men blev "kun" 2. vinder ... men fik også en superfin kritik ... men hendes fjollede handler var bare så overdrevnet nervøs i ringen ... jeg kan givetvis ikke tåle. at det gik så fint i går :mrgreen:

 

MEN vigtigt af alt: vi fik champagne ... og masser af det ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores første cert :banan:

 

 

I går tog Bimsen ... excl. 1 vinder og BIM :-D

 

I dag fik hun også excl men blev "kun" 2. vinder ... men fik også en superfin kritik ... men hendes fjollede handler var bare så overdrevnet nervøs i ringen ... jeg kan givetvis ikke tåle. at det gik så fint i går :mrgreen:

 

MEN vigtigt af alt: vi fik champagne ... og masser af det ...

 

Er det en mani det der champagne ved Ex1 ? Det kører også rundt blandt visse Berner-udstillere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mihelu

Tillykke med det :-) Det er bare super flot!

 

...og p.s. så har vi ikke noget med champagne hos Leonbergerne...ihvertfald ikke før man er blevet champ.... måske det skulle indføres?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med det :-) Det er bare super flot!

 

...og p.s. så har vi ikke noget med champagne hos Leonbergerne...ihvertfald ikke før man er blevet champ.... måske det skulle indføres?!

 

Det smager ikke godt. Det er surt !!! :badr: og det er ikke godt, da vi sådan for sjov i vores lille kreds (3 bernere...snart 4...Rikke ved det bare ikke endnu :mrgreen:) har en aftale om, at lilla bånd koster boblevand.

 

Men hov ! Glemmer jo helt at tillykke med certet...selvom reglerne er trælse. Er det ikke et eller andet med at der skal gå 1 år mellem cert 1 og cert 2 for at det tæller i den store champ-sammenhæng ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det en mani det der champagne ved Ex1 ? Det kører også rundt blandt visse Berner-udstillere...

 

Det ved jeg ikke - men jeg synes i hvert fald det var værd at fejre - så jeg har haft min lille fine champus-flaske med i udstillingstasken til de sidste mange udstillinger :mrgreen:

 

Det smager ikke godt. Det er surt !!! :badr:

 

Nej-nej - jeg havde jo købt en fin lille flaske Asti - den var ikke sur ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke - men jeg synes i hvert fald det var værd at fejre - så jeg har haft min lille fine champus-flaske med i udstillingstasken til de sidste mange udstillinger :mrgreen:

 

 

 

Nej-nej - jeg havde jo købt en fin lille flaske Asti - den var ikke sur ...

 

Nope ! Det har du ret i. Det er jo den rene og pure sukker-godt som jeg kan lappe i mig med største fornøjelse :mums:. Jeg tænkte mere på sådan dyr boblevand. Jeg synes; jo dyrere, jo værre...lidt ligesom hvidvin...eller også er jeg bare en sukker-gris :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det smager ikke godt. Det er surt !!! :badr: og det er ikke godt, da vi sådan for sjov i vores lille kreds (3 bernere...snart 4...Rikke ved det bare ikke endnu :mrgreen:) har en aftale om, at lilla bånd koster boblevand.

 

Men hov ! Glemmer jo helt at tillykke med certet...selvom reglerne er trælse. Er det ikke et eller andet med at der skal gå 1 år mellem cert 1 og cert 2 for at det tæller i den store champ-sammenhæng ?

 

Nej, du kan tage 3 i rap, bare hunden har alderen til det. Det er i Tyskland og Østrig der skal gå en et år og en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope ! Det har du ret i. Det er jo den rene og pure sukker-godt som jeg kan lappe i mig med største fornøjelse :mums:. Jeg tænkte mere på sådan dyr boblevand. Jeg synes; jo dyrere, jo værre...lidt ligesom hvidvin...eller også er jeg bare en sukker-gris :mrgreen:

 

Jeg er helt med dig - jeg havde også en flaske ad-champus med som vi delte på campingpladsen i gåraftes ... GODT vi var mange til at dele den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, du kan tage 3 i rap, bare hunden har alderen til det. Det er i Tyskland og Østrig der skal gå en et år og en dag.

 

Med det styr på reglerne som jeg har, tror jeg, at jeg skal være MEGET glad for, at jeg ikke tror på, at ens første racehund købt uden at kende det store til racen går hen og bliver champ i noget som helst. Lidt trist jo, hvis man ikke selv opdagede det :mrgreen:

 

Og tak for regel-opklaringen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...