Hop til indhold

artikel om kamphunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Dit valg - mit valg - naboens valg

 

Jamen så undskylder jeg da aller ydmygst at have givet min mening (som var hvad?) helt uopfordret.. sarkasme garanteret anvendt

 

Er det ikke det er debatforum er til? Skal du/andre da bede mig om mit synspunkt før jeg "må" komme med det?

 

Nej, men jeg må vel så også selv vælge om jeg vil svare, også uden at få en spydig kommentar?

 

At det så ikke interesserer dig hvordan jeg ser tingene, kan jeg ikke sige så meget til, det er jo tilvalg og fravalg fra din side og det er frivilligt.

Jeg prøvede såmænd bare at forklare hvordan jeg vælger hund og at andre, f.eks. dig selv, ved hvad du går ind til, når du vælger en så negativt omtalt hundetype som den du har.

 

Jeg har da heller aldrig sagt at jeg ikke vidste hvad jeg gik ind til?

 

Men du har åbenbart et stort problem med den negative omtale din hundetype får

 

Ja, selvfølgelig! Bare fordi at man ved at det er en udskældt race, så betyder den vel ikke per automatik at man så har mistet sin ret til at forsvare den, fordi at man "jo vidste hvad man gik ind til"?

 

Det er lige præcist her det går galt i vores kommunikation hver gang. Du tillægger mig nogle motiver/meninger fordi du tror du ved, hvad jeg mener - i stedet for at læse det jeg skriver, som jeg skriver det.

Der er intet mellem linierne Lonny!

 

Hvilken race du "burde" have valgt eller fravalgt har intet med mine kommentarer at gøre. De baner har jeg ikke tænkt i, så meget går jeg altså ikke op debatten

 

Jeg var så åbenbart ikke den eneste der forstod dit indlæg på den måde, men hvis ikke det var fordi at du ville påpege at du mente at jeg burde have valgt en anden race en den Luna er, hvad var det så du ville med indlægget?

 

Ja, du har to af slagsen.

Luna havde kunnet været af en anden race, hvis du havde villet, for på det tidspunkt du fik hende havde debatten jo kørt flere år.

Når du vælger racen (Luna) er det dermed velvidende det postyr der er omkring blandt andet denne race, hvadenten dette så er rimeligt eller ej.

 

Jeg siger ikke nogen skal skaffe sig af med deres hunde, jeg fortæller bare hvordan jeg selv ville reagere, hvis jeg stod midt i en ophedet debat om "min" race og stod for at skulle have min næste hund.

 

Vi vælger selv.

 

Jeg orkede simpelthen ikke snart på ugentlig basis at skulle læse at min hunds race, eller en race min hunds race bliver forvekslet med, igen har flænset en anden hund i stykker.

 

Jeg orkede simpelthen ikke altid at skulle forsvare min race eller se hvordan andre hundeejere forskrækkede hiver deres hunde væk, når de så min hund - og alt det andet der følger med valg af disse racer, harmen over IGEN at læse noget jeg syntes var forkert etc. etc.

 

Hvis ikke det var fordi at du mente at jeg ikke skulle have valgt den race Luna har, så ved jeg virkelig ikke hvad du ville med ovenstående indlæg? Du skriver hvad du ville have gjort i situationen og hvad du havde orket eller ikke orket. Men jeg har da ikke skrevet noget om at jeg ikke orkede debatten eller at jeg ikke tildels forstår andre folks synspunkter, så jeg forstår ikke helt hvad jeg skulle bruge indlægget til, eller som tidligere nævnt hvad jeg skulle svare på det....

 

Hvis alle bare gav op når den offentlige mening var en imod, så ville vi da først have problemer i dette land. En af fordelene ved et demokrati er jo netop at man har lov til at have delte meninger og til at give udtryk for disse! Men én ting er at have delte meninger, en anden er direkte at tale usandt for at fremhæve sit synspunkt (Jane Aamund)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 183
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Pit-dog

De fleste dyr anvender det som hedder bluffteknik og skræmmeadfærd,og går så enten i kæmp eller flugt humør.De fleste dyr har ikke noget ønske om at slås i en direkte konfrontation,og derfor gør de sig større og puster sig op.Her er altså tale om en dominant adfærd,som hunde også benytter sig af.

 

Det stiller sig så bare lidt anderledes med de såkaldte muskel og kamphunde,da de som oftest går direkte på der hvor den anden hund tror at der skal spilles for galleriet først.

 

Det overrasker mange som har disse hunde,og er også årsgen til at man siger at disse hunde ikke har noget hundesprog.Det er så noget sludder,da de har samme sprog som andre hunde,men ved en konfrontation bruger muskel kamhunde ikke signaler som at rejse børster og vise tænder da det er spild af energi.

 

Det kan overføres lidt til mennesker,at den der råber højt vil som regel ikke noget,hvorimod den som er stille er den man skal passe på i en konfrontation.

Link til indlæg
Del på andre sites

De fleste dyr anvender det som hedder bluffteknik og skræmmeadfærd,og går så enten i kæmp eller flugt humør.De fleste dyr har ikke noget ønske om at slås i en direkte konfrontation,og derfor gør de sig større og puster sig op.Her er altså tale om en dominant adfærd,som hunde også benytter sig af.

 

Det stiller sig så bare lidt anderledes med de såkaldte muskel og kamphunde,da de som oftest går direkte på der hvor den anden hund tror at der skal spilles for galleriet først.

 

Det overrasker mange som har disse hunde,og er også årsgen til at man siger at disse hunde ikke har noget hundesprog.Det er så noget sludder,da de har samme sprog som andre hunde,men ved en konfrontation bruger muskel kamhunde ikke signaler som at rejse børster og vise tænder da det er spild af energi.

 

Det kan overføres lidt til mennesker,at den der råber højt vil som regel ikke noget,hvorimod den som er stille er den man skal passe på i en konfrontation.

 

De har et sprog, men som du selv siger, så benytter de sig ikke af at vise tænder og snerre. De stivner og deres kropsprog viser tydeligt at de ikke kan lide den anden hund, men de forventer måske en hurtigere respons (tilbagetrækning) fra den anden hund, end den anden hund er vant til.

 

Min hund viser dog børster, men som du siger, så viser han ikke tænder. Men han går dog heller ikke direkte til angreb, han laver et skinangreb for at vise den anden hund at han mener det alvorligt, men han bidder ikke.

 

Jeg har aldrig ladet situationen udvikle sig yderligere, så jeg ved ikke hvad der vil ske hvis den anden hund ikke trækker sig (eller jeg fjerner Baldur), men jeg er ret overbevist om at så vil min hund bide, og derfor undgår jeg selvsagt de situationer.

Men min opfattelse af Baldurs reaktioner er, at han helt klart forsøger at signalere til den anden hund at den skal forsvinde, og at han dybest set ikke er interesseret i en konfrontation. Han følger nemlig meget gerne med mig når jeg siger at nu går vi, jeg skal ikke stå og hive og slide i ham. Så derfor er min opfattelse at Baldurs grund til at gøre som han gør, er at han gerne vil skabe en større afstand til den anden hund.

 

Jeg kan desværre ikke udtale mig på andre kamphundes vegne, da jeg ikke har set nogen slagsmål, og derfor ikke kan udtale mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pit-dog

Det gælder,som du gør,om at være istand til at læse sin hund,og det er der så desværre mange der ikke kan,eller gider for den sags skyld.

 

Det er så heller ikke alle hunde der bare går lige på,men det er en god tommelfinger regel at have i baghovedet,at muligheden forelægger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Nej, men jeg må vel så også selv vælge om jeg vil svare, også uden at få en spydig kommentar?

 

Du må gøre som du vil.

 

 

Jeg har da heller aldrig sagt at jeg ikke vidste hvad jeg gik ind til?

 

Nej, det siger jeg jo heller ikke. Jeg pointerer netop, at du har vidst hvad du gik ind til, i hvertfald da du købte din sidste hvalp - med hvad der åbenbart følger med at offentlig modvilje, fordomme og udtalelser omring din race.

 

Ja, selvfølgelig! Bare fordi at man ved at det er en udskældt race, så betyder den vel ikke per automatik at man så har mistet sin ret til at forsvare den, fordi at man "jo vidste hvad man gik ind til"?

 

Kan du ikke lade være med at være så defensiv hele tiden, så vi kan diskutere og ikke konstant kommer ind i forsvar omkring handlinger?

Det virker som om, du læser alt jeg skriver som en personlig kritik af dig - det er det ikke!

 

Vi har alle ret til at forsvare hvad vi vil.

 

Ofte læser man i sådanne forsvarstaler, at hundeejeren er så p...træt af evig og altid at skulle forsvare sin race, læse en masse negativt om den etc etc

 

Og så er det bare jeg påpeger, at mange jo må have vidst hvad de gik ind til på forhånd, alene fordi mange har flere end en af racen og ved køb af 2. hund havde kunne vælge en anden race, hvis det var for meget med al den virak der er omkring "kamphundene".

Du har i allefald vidst hvad der er oppe at vende omkring din hunderace, men så er det jo jeg åbenbart bliver for personlig, når jeg skriver det?

 

Jeg var så åbenbart ikke den eneste der forstod dit indlæg på den måde, men hvis ikke det var fordi at du ville påpege at du mente at jeg burde have valgt en anden race en den Luna er, hvad var det så du ville med indlægget?

 

Hvis jeg på nogen måde mente du skulle have haft en anden race i stedet for Luna, som jeg aldrig har mødt, så ville det for det første ikke komme mig ved, for det andet ville jeg ikke liste om med det, men sige det direkte, hvis jeg mente det ville tjene noget formål.

 

Jeg ville give sagen en til vinkel

 

Hvis ikke det var fordi at du mente at jeg ikke skulle have valgt den race Luna har, så ved jeg virkelig ikke hvad du ville med ovenstående indlæg? Du skriver hvad du ville have gjort i situationen og hvad du havde orket eller ikke orket. Men jeg har da ikke skrevet noget om at jeg ikke orkede debatten eller at jeg ikke tildels forstår andre folks synspunkter, så jeg forstår ikke helt hvad jeg skulle bruge indlægget til, eller som tidligere nævnt hvad jeg skulle svare på det....

 

Det har jeg forstået.

 

Jeg skrev nogle tanker og vinkler, lad være med at tage det personligt

 

Hvis alle bare gav op når den offentlige mening var en imod, så ville vi da først have problemer i dette land. En af fordelene ved et demokrati er jo netop at man har lov til at have delte meninger og til at give udtryk for disse!

 

Men ikke jeg?

 

Men én ting er at have delte meninger, en anden er direkte at tale usandt for at fremhæve sit synspunkt (Jane Aamund)

 

Som jeg skrev, syntes jeg det var en sær artikel uden noget at have det i

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stampe

De damer de damer :blink::blink:

 

Mon ikke vi allesammen møder fordomme i forhold til de hunde vi har - og fordomme er som regel bundet i at folk enten har hørt eller har haft personlige dårlige erfaringer med enten hunde generelt eller en specifik race som netop er den man står med i snoren :blink:

 

Gudskelov tænker de fleste sig rigtig godt om før de anskaffer hund af den ene eller den anden slags :-D

 

Problemet er når en hund går hen og bliver "mode" af den ene eller den anden grund - om det så er en bestemt kreds af mennesker eller bare generelt...

 

Hvad førte film som 101 dalamantiner ikke med sig af dårlig avl og det samme med Lassie og kan kun igen gentage at schæferen også har været udsat får dårlig avl fordi den kom på mode....

 

Uanset hvad er er dårlig avl og folk der er ligeglade med hunden men bare vil have en potensforlænger eller være rå et kæmpe problem for os seriøse hundeejere uanset hvilken race vi har....når vi snakker om store hunde/brugshunde/muskelhunde - for selvfølgelig alt andet lige - gør en hund af en vis størrelse noget mere skade en når de små selskabshunde bider.

 

Og her vil jeg så bare lige tilføje at jeg i mange år ikke kunne udstå pekingesere fordi jeg var blevet bidt af en sådan da jeg var lille :blink::blink:

 

Så kampen står nok i virkeligheden imellem samvittighedsfulde hundeejere der sætter sig ind i hvilken hund de har og opfylder den behov og kender dens stærke og svage side....mere end det handler om en kamp mellem hunderacer. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
De damer de damer :blink::blink:

 

Mon ikke vi allesammen møder fordomme i forhold til de hunde vi har - og fordomme er som regel bundet i at folk enten har hørt eller har haft personlige dårlige erfaringer med enten hunde generelt eller en specifik race som netop er den man står med i snoren :blink:

 

Gudskelov tænker de fleste sig rigtig godt om før de anskaffer hund af den ene eller den anden slags :-D

 

Problemet er når en hund går hen og bliver "mode" af den ene eller den anden grund - om det så er en bestemt kreds af mennesker eller bare generelt...

 

Hvad førte film som 101 dalamantiner ikke med sig af dårlig avl og det samme med Lassie og kan kun igen gentage at schæferen også har været udsat får dårlig avl fordi den kom på mode....

 

Uanset hvad er er dårlig avl og folk der er ligeglade med hunden men bare vil have en potensforlænger eller være rå et kæmpe problem for os seriøse hundeejere uanset hvilken race vi har....når vi snakker om store hunde/brugshunde/muskelhunde - for selvfølgelig alt andet lige - gør en hund af en vis størrelse noget mere skade en når de små selskabshunde bider.

 

Og her vil jeg så bare lige tilføje at jeg i mange år ikke kunne udstå pekingesere fordi jeg var blevet bidt af en sådan da jeg var lille :blink::blink:

 

Så kampen står nok i virkeligheden imellem samvittighedsfulde hundeejere der sætter sig ind i hvilken hund de har og opfylder den behov og kender dens stærke og svage side....mere end det handler om en kamp mellem hunderacer. :5up:

 

Jeg står helt af på dit indlæg :confused:

 

"De damer, de damer" går jeg ud fra er henvendt til blandt andre jeg?

 

Hvad er det du vil sige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kampen står nok i virkeligheden imellem samvittighedsfulde hundeejere der sætter sig ind i hvilken hund de har og opfylder den behov og kender dens stærke og svage side....mere end det handler om en kamp mellem hunderacer. :5up:

 

Sagen i en nøddeskal :5up: Desværre er der mange - inklusive beslutningstagere i Folketinget - der ikke har forstået netop det :(

 

Har ingen kommentarer til artiklen, bortset fra at det er første gang jeg har hørt om en hund, der blev omplaceret for at se på et barn :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten

Så kampen står nok i virkeligheden imellem samvittighedsfulde hundeejere der sætter sig ind i hvilken hund de har og opfylder den behov og kender dens stærke og svage side....mere end det handler om en kamp mellem hunderacer. :5up:

 

Hvem står kampen imellem :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Så må du venligst vise mig hvor jeg har gjort i nælderne??

 

Ved art blive personlig omkring Lonny´s valg af hundderace. For hun kunne jo "bare have valgt et andet spor" Javist men det var ikke det det handlede om.

Ved egentligt hvorfor du er så aggresiv i dine indlæg . Som om du bare vil have ballade.

 

Du kan da vel ikke mene, at det er at gøre i nælderne at bruge eksemplet Luna,

 

Jo. præcis. Du indkluderer andres personlige valg i din argumentation imod at Lonny ikke brød sig om den tiltagende hetz der er omkring hunde med særligt bredt hoved og bred mund, aka muskelhunde.

 

 

 

Jamen hvis hun vil tages seriøst, er hun da nødt til at have noget at have sådan en udtalelse i?

 

Det finder jeg også hun har. Læs blot hendes artikler eller spørg hende selv.

 

Jae? Og alle rottweilere er aggressive?

Det er samme type udsagn: nogle = alle

 

Ja mine er sindsygt aggresive. :rolleyes:

Men jeg har så ikke problemer med at arbejde med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Du skal læse hvad der menes - ikke hvad der skrives ;-)

 

Kan jeg ikke - dette er en debatside hvor vi skriver ;-)

 

Derfor jeg spørger om hvem kampen er imellem? Ved ikke hvad der menes?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

... første gang jeg har hørt om en hund, der blev omplaceret for at se på et barn :shock:

 

Ditto. Undrede mig også over at Fru Jane Aamund kunne vurdere dette efter blot et blik fra hunden.

 

Undrede mig også over denne:

 

Jeg var også sammen med de mennesker, som havde andre aggressive racer til træning, som den gang indebar både forsvar og angreb, der var ikke mange kvinder på holdene. Men jeg så med bekymring de typer mænd, som hundene gav en følelse af potens og magt

 

Det markerede:

Hvilke typer mænd er det?

Jeg kan godt lide store hunde, men jeg får altså ikke mere potens af at gå med dem.

Blander hun ikke lige ting sammen her.

Jeg tror da ikke at hverken jeg eller for den sags skyld Dogue1 render rundt med stiv pik og håret tilbage når vi går tur med vores hunde. ( ja jeg gør ihvertfald ikke):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror da ikke at hverken jeg eller for den sags skyld Dogue1 render rundt med stiv pik og håret tilbage når vi går tur med vores hunde. ( ja jeg gør ihvertfald ikke):mrgreen:

 

:lol::lol: dagens grin :5up:

 

Lonny får nok også svært ved at leve op til det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååh pjat, jeg har da en mand, så hvis jeg nu tager ham med på turen så kan det måske godt arrangeres :engel: :blink:

 

:lol::lol: godt jeg ikke lige havde taget en tår kaffe :blink:

 

Forøvrigt så så vidt jeg ved er en westi da ikke en kamphund og Mulline havde ikke tilbagestrøget hår sidst jeg så hende :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ved art blive personlig omkring Lonny´s valg af hundderace. For hun kunne jo "bare have valgt et andet spor" Javist men det var ikke det det handlede om.

 

Hold da op! Jeg brugte både Lonny og mig selv som eksempler på hvordan, man kan se på valg af race.

 

Jeg har intet skrevet eller antydet om, at den ene måde at se det på skulle være bedre end den anden. bare konsekvensen af det.

 

Havde jeg ikke skrevet navn, men kun eksemplet, så havde DET jo også været skidt ikke? Så havde jeg haft hentydet og insinueret og det er jo langt værre - eller det er det måske ikke :confused:

 

Ved egentligt hvorfor du er så aggresiv i dine indlæg . Som om du bare vil have ballade.

 

Aggressiv? Hvori består det aggressive hvis jeg må spørge?

Det eneste aggressive du kan finde er det du selv lægger i det.

 

Skrive et indlæg for balladens skyld? Det lader jeg andre om.

Skulle jeg ønske at lave ballade havde jeg nok valgt et emne jeg er stærkere i end kamphunde

 

Jo. præcis. Du indkluderer andres personlige valg i din argumentation imod at Lonny ikke brød sig om den tiltagende hetz der er omkring hunde med særligt bredt hoved og bred mund, aka muskelhunde.

 

"Min argumentation imod at Lonny (må jeg nævne navn her?) ikke brød sig om den tiltagende hetz"

 

Hvad er det for noget sludder du skriver?

Jeg kan da ikke argumentere imod nogens modvilje

 

 

Det finder jeg også hun har. Læs blot hendes artikler eller spørg hende selv.

 

Har læst

 

 

Ja mine er sindsygt aggresive. :rolleyes:

 

Der kan du bare se, sådanne udsagn holder slet ikke vel?

 

Jeg troede du havde terrier - noget jeg har misset?

 

Men jeg har så ikke problemer med at arbejde med dem

 

Dejligt for dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
:lol::lol: godt jeg ikke lige havde taget en tår kaffe :blink:

 

Forøvrigt så så vidt jeg ved er en westi da ikke en kamphund og Mulline havde ikke tilbagestrøget hår sidst jeg så hende :engel:

 

Der er da lidt spejderkamphund over tex:mrgreen:

[ATTACH]12486[/ATTACH]

 

Tilbagestrøget hår er sgi ikke lige mig:mrgreen: oftest lufter priceman og jeg hundene sammen, så ingen fare der:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men mon ikke der i løbet af det sekund har været en masse signaler hundene i mellem, som du så bare ikke har set? Samt at der måske har været nogle signaler mens de løb i mod hinanden, som du så ikke har kunne se fordi at Cujo havde ryggen til dig?

 

Det er jo ikke sådan at Baldur står og rækker tunge af den anden hund i 10 minutter først :blink: Hans hale bliver stiv, hans ryg bliver stiv, hele hans krop bliver ligesom meget anspænt. Herefter markerer han hvis den anden hund ikke respektere hans signaler. Sådan et forløb kan vare 5-10 sekunder, så man skal være opmærksom for at nå at se det.

 

Men min oplevelse er helt klart at de andre hunde når at opfange Baldurs signaler, og hvis de reagere rigtig (ifølge Baldur) på dem, så har han ikke noget problem med at lade uoverensstemmelsen falde igen.

 

Men det går utroligt stærkt og derfor vil jeg heller ikke lade Baldur lege med andre hanhunde, da jeg på afstand ikke vil kunne nå at gribe ind som jeg kan hvis han er i snor.

 

Jeg tror at én af grundene til at man ikke mener at kamphunde har et sprog, er at de ikke snerrer af den anden hund (Baldur gør ihvertfald ikke), og det er ligesom det vi mennesker forventer der skal ske, og det signal vi bedst lægger mærke til. Men der er mange andre kropsignalersom man, hvis man lærer dem at kende, sagtens kan se.

Cuj ostod helt stille, stiv da den anden hunde løb hen, de kigget hinanden i øjenene, sådan så det ud, så røg forporterne op og de var igang, dog var der ingen af dem der gik efter maven osv. cujo havde kun sår på ben/skuldrer og det ene på halsen han fik til sidst da de holdte fast i hinanden inden de blev skilt af :blink:

 

Cujo er meget knurrerne når han er utryg/bange, kan ikke mindes han har gøet af en hund :hmm: ellers snakker han sjældent.

 

Ditto. Undrede mig også over at Fru Jane Aamund kunne vurdere dette efter blot et blik fra hunden.

 

Undrede mig også over denne:

 

 

 

Det markerede:

Hvilke typer mænd er det?

Jeg kan godt lide store hunde, men jeg får altså ikke mere potens af at gå med dem.

Blander hun ikke lige ting sammen her.

Jeg tror da ikke at hverken jeg eller for den sags skyld Dogue1 render rundt med stiv pik og håret tilbage når vi går tur med vores hunde. ( ja jeg gør ihvertfald ikke):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men mon ikke der i løbet af det sekund har været en masse signaler hundene i mellem, som du så bare ikke har set? Samt at der måske har været nogle signaler mens de løb i mod hinanden, som du så ikke har kunne se fordi at Cujo havde ryggen til dig?

 

Det er jo ikke sådan at Baldur står og rækker tunge af den anden hund i 10 minutter først :blink: Hans hale bliver stiv, hans ryg bliver stiv, hele hans krop bliver ligesom meget anspænt. Herefter markerer han hvis den anden hund ikke respektere hans signaler. Sådan et forløb kan vare 5-10 sekunder, så man skal være opmærksom for at nå at se det.

 

Men min oplevelse er helt klart at de andre hunde når at opfange Baldurs signaler, og hvis de reagere rigtig (ifølge Baldur) på dem, så har han ikke noget problem med at lade uoverensstemmelsen falde igen.

 

Men det går utroligt stærkt og derfor vil jeg heller ikke lade Baldur lege med andre hanhunde, da jeg på afstand ikke vil kunne nå at gribe ind som jeg kan hvis han er i snor.

 

Jeg tror at én af grundene til at man ikke mener at kamphunde har et sprog, er at de ikke snerrer af den anden hund (Baldur gør ihvertfald ikke), og det er ligesom det vi mennesker forventer der skal ske, og det signal vi bedst lægger mærke til. Men der er mange andre kropsignalersom man, hvis man lærer dem at kende, sagtens kan se.

Cuj ostod helt stille, stiv da den anden hunde løb hen, de kigget hinanden i øjenene, sådan så det ud, så røg forporterne op og de var igang, dog var der ingen af dem der gik efter maven osv. cujo havde kun sår på ben/skuldrer og det ene på halsen han fik til sidst da de holdte fast i hinanden inden de blev skilt af :blink:

 

Cujo er meget knurrerne når han er utryg/bange, kan ikke mindes han har gøet af en hund :hmm: ellers snakker han sjældent.

 

Jeg tror da ikke at hverken jeg eller for den sags skyld Dogue1 render rundt med stiv pik og håret tilbage når vi går tur med vores hunde. ( ja jeg gør ihvertfald ikke):mrgreen:

Har douge1 hår nok til håret tilbage :hmm:

 

terrier er jo en potensforlænger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tror producenter af viagra er godt trætte af at man på den måde kan styrke potensen vha. hund....:mrgreen:

 

Hvorimod Jørn ege eller hvad ham plasticdillermanden hedder ville være ked af hvis det var en penisforlænger....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Har læst

 

Kan hun så tages seriøst eller er hun helt ude i skoven ??

 

 

Jeg troede du havde terrier - noget jeg har misset?

 

Du har sikkert ikke set/læst at Mulline og jeg er flyttet sammen igen. Men der er også mange tråde at holde øje med hvis man skal være 100% opdateret. Jeg kan i hvertfald ikke følge med i dem alle, og slet ikke på denne årstid hvor det er udelivet der hærsker.

Så ja Rotterne og alle de andre bor her igen. Dejligt. :5up:

 

Og det plejer at foregå sådan her når der er nogen at lege med igen:

[media]

[/media]

 

Dejligt for dig

 

Og så sandeligt også for hundene og de mennesker og andre hunde vi møder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...