Hop til indhold

Forskellen på lydighed og Rally


Lonny
 Share

Recommended Posts

Gæst Løveinden

uha ha hvor bliver jeg glad når du skriver om den Leonberger til rally.. hende kender jeg fra vores klub Leonberger klubben.. og det skal så siges at hunden er 7 år..!!!!!!!!! og en Leonberger.. hmm... fantastisk..

Jeg har lige meldt min Leonberger han på 16 mdr. til begynder rally... jeg tror at det lige er os.. for jeg som i alle skriver så gider jeg heller ikke lydighed.. men vil rigtig gerne hygge mig med min hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var vi til vores første rally time i går, og jeg syntes egentlig at det gik meget godt :5up:

 

Altså vi lavede jo ikke en eneste øvelse rigtig, men jeg kunne godt se for mig at vi ville kunne opnå det en dag, og det er mere end jeg kan se ved almindelig lydighed :blink:

 

Vi var på et begynder hold, så heldigvis var der ingen af de andre der kunne mere end os, så det hjalp jo lidt på humøret :blink:

 

Vi fik lov at starte på holdet selv om hun i telefonen udtrykte tvivl, da hun mente at Luna med sine 5 måneder var for ung, den yngste de havde haft indtil nu var 9 måneder. Men efter at have set Luna, så mente hun godt at hun kunne deltage, så vi er lidt stolte :mrgreen:

 

Det lyder godt, det skal I nok blive glade for. :-) Og hvor er det flot, at hun kunne se potentialet i Luna. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var meningen at jeg ville svare splinten,mor og mig.. men det gik i kludder.. alt begyndelse er svær.

 

Jeg forstod det godt alligevel :-D Det var virkelig rigtig, rigtig flot! Og der var faktisk 2 leonbergere til prøve den dag - en i øvet klasse også, som jeg også tidligere har dømt i begynderklassen.

 

Du kan roligt glæde dig til at komme i gang!

 

Glæder mig til at se jer derude :mrgreen:

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var vi til vores første rally time i går, og jeg syntes egentlig at det gik meget godt :5up:

 

Altså vi lavede jo ikke en eneste øvelse rigtig, men jeg kunne godt se for mig at vi ville kunne opnå det en dag, og det er mere end jeg kan se ved almindelig lydighed :blink:

 

Vi var på et begynder hold, så heldigvis var der ingen af de andre der kunne mere end os, så det hjalp jo lidt på humøret :blink:

 

Vi fik lov at starte på holdet selv om hun i telefonen udtrykte tvivl, da hun mente at Luna med sine 5 måneder var for ung, den yngste de havde haft indtil nu var 9 måneder. Men efter at have set Luna, så mente hun godt at hun kunne deltage, så vi er lidt stolte :mrgreen:

 

Skønt - det tror jeg I bliver rigtig glade for begge to!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu har jeg lige været ude hos Baldur's tidligere (og nuværende) adfærdsbehandler og få en times undervisning i klikkertræning til Luna, og Targit til Baldur.

 

Det var en ene time, så alle mine spørgsmål blev besvaret og gav en masse hjælp :5up:

 

Så vi vil hel sikkert træne videre herhjemme, og så nøjes vi så nok med at forsætte den almindelige træning der hvor vi allerede går.

 

Så det hjalp lige lidt på humøret at få trænet lidt, og have succes med det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu har jeg lige været ude hos Baldur's tidligere (og nuværende) adfærdsbehandler og få en times undervisning i klikkertræning til Luna, og Targit til Baldur.

 

Det var en ene time, så alle mine spørgsmål blev besvaret og gav en masse hjælp :5up:

 

Så vi vil hel sikkert træne videre herhjemme, og så nøjes vi så nok med at forsætte den almindelige træning der hvor vi allerede går.

 

Så det hjalp lige lidt på humøret at få trænet lidt, og have succes med det :blink:

 

Det var godt, I trængte også til en positiv træningsoplevelse. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...