Lille Louie Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Vi mødtes med Emma (Papi) i går aftes til en gang leg i den lokale hundeløbegård. Der var også en masse andre søde hunde. På et tidspunkt var vi helt oppe på at være 8 hunde. Emma er lige kommet, der hilses og logres: Min kamphund: Bliver trynet af Emma, der er halvt så stor: Der er noget spændende herovre, kom og kig: Emma får lige en time-out mellem mors ben: Og en snack: Louie med de små tykke ben kan ikke helt følge med: Hey, 2 mod 1, det er unfair. Jeg lægger mig lige og ser sød ud: Nu er vi trætte. Louie hygger med bedsteveninde Maggie: (Flere billeder kan ses i albummet: http://www.hunde-forum.dk/album.php?albumid=1120). 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Nøj hvor er de bare for kære - alle sammen, men især papi'en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Nøj hvor er de bare for kære - alle sammen, men især papi'en Hovhov! OG Louie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Hovhov! OG Louie... Ja, trods hans enorme pels er han vildt charmerende, ligner en kanin på billederne, hvor han løber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 29, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2009 Dejlige billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts