Hop til indhold

Fyn


Gæst Milobassen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...
Gæst stenshoej
Hej

Er fra Aarup. Tager i hundeskov både i Blommenslyst og Ejby, hvis der er nogen som har lyst til at mødes.

Jeg har en 1½ år gammel rottweiler. Hun elsker at lege og jeg har endnu ikke oplevet at hun ikke kan med andre hunde.

 

 

der er fast hundetræf i Bred hver dag.

måske noget for jer da der kommer en masse store hunde :mrgreen:

du kan evt. finde bred hundemark på fb :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Til fynboerne og andre interesserede kan jeg nu fortælle, at Jeg i samråd med Assens kommune, arbejder på at få hundemarken i Bred Hegnet ind. Så den kan blive en officiel hundeskov:-) Når nu vi alligevel er der med vores løse hunde hver eftermiddag.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg har godt nok ikke hund endnu, men jeg er da fynboer :D bor i skibhuskvarteret i Odense :D og skulle meget gerne være hundeejer fra slutningen af august :D

 

Så hvis der er nogle i Odenseområdet der skal have en hvalp til sommer eller som har en hund der leger godt med hvalpe må de endelig sige til da den lille sikkert vil blive glad for en legekammerat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puuhhh. Jeg måtte lade den ene af mine hunde få fred igår... En hård men nødvendig beslutning... :megaked:

 

Menn så tror jeg jo at Linus måske godt kunne bruge lidt "kontakt" en gang i mellem...

Han er en skøn, skøn hund - han har desværre en del med i sin baggage, og reagerer derfor ikke altid som jeg kunne ønske! :damn: Det er mest hvis der er en han, der "puster sig op", dét lader han sig ikke "finde i"... Men generelt gør han alt for at søge væk fra problemerne, hvis han kan.... :x2:

 

Indkald er (eller i hvert fald HAR været) en by i det indre Rusland :hundifart:- men når der er andre, så bliver han jo i "flokken"...

 

Er der nogen der har tålmodighed - og mod - på at gå en tur med os, efter dén beskrivelse? :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen herinde der har kendskab/erfaringer med Hundeskovene i Nyborg...

 

Jeg har lige været sammen med de søde mennesker (OG deres hunde) i Bred - og dét gik faktisk rigtigt godt! Min Linus brugte alle de rigtige hundesignaler, og var rigtig god!

 

LIGE indtil vi skulle til at hjem, og han kom i snor!!!! :-(

 

Så derfor er jeg nu mest hooked på et indhegnet sted, hvor jeg ikke skal ha' ham i snor før jeg næsmest ER udenfor andre hundes rækkevidde!

 

Så vil derfor høre hvad I andre synes om hundeskovene i Nyborg! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Bitten Sørensen, Jeg vil først gerne sige at det gør mig ondt at du har mistet din ene hund!

 

Desværre kan jeg ikke hjælpe ang. hundeskovene i Nyborg. Da jeg boede i det område gik jeg enten på DcHs kæmpe træningsplads i Hjulby eller på det tidligere militær-areal ved Slipshavn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Hej Bitten.

 

Jeg ved Thomas arbejder på at få marken indhegnet.

hvornår det kunne ske, aner jeg ikke.

 

kender ikke andre hundeskove på fyn end den i middelfart... den er noget tætbegroet, og har kun en enkelt ok sti. men den er indhegnet ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen herinde der har kendskab/erfaringer med Hundeskovene i Nyborg...

 

Jeg har lige været sammen med de søde mennesker (OG deres hunde) i Bred - og dét gik faktisk rigtigt godt! Min Linus brugte alle de rigtige hundesignaler, og var rigtig god!

 

LIGE indtil vi skulle til at hjem, og han kom i snor!!!! :-(

 

Så derfor er jeg nu mest hooked på et indhegnet sted, hvor jeg ikke skal ha' ham i snor før jeg næsmest ER udenfor andre hundes rækkevidde!

 

Så vil derfor høre hvad I andre synes om hundeskovene i Nyborg! ;-)

 

Hvor ligger hundeskovene i Nyborg?

synes det er skræmmende at jeg har boet i Nyborg i næsten 5 år og det ikke er gået op for mig at der er en hundeskov :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...