Hop til indhold

Agility efterårssæson


Amocca
 Share

Recommended Posts

Sådan Tyson! :)

 

 

Vi har også været til præ-agility idag (med halt Smilla på lavt blus) men hun skal jo ud og have lidt input og så længe det ikke er løb og leg... (vi har fået go' fra dyrlægen)

 

Vi har fået lektier for til næste gang. 'Båtte på target, 'blive' og 'fremsending' . Og noget med at krydse ind foran hunden med snor på. Det bliver rigtig spændende om det er noget Smilla bliver bidt af. Hun synes i hvert fald at det er sjovt med de let udløste godbidder. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lært izzie at hoppe over diverse små hegn vi møder på vejen, så nu kan hun slet ikke lade være når der er noget at hoppe over :lun: hehe...

 

Glæææder mig sådan til vi kan starte på agility :mrgreen:

 

Er det også 1 år for små hunde??

 

Ja, men du kan starte på noget der hedder præ-agility før, som oftest når hvalpen er 8 måneder.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lært izzie at hoppe over diverse små hegn vi møder på vejen, så nu kan hun slet ikke lade være når der er noget at hoppe over :lun: hehe...

 

Glæææder mig sådan til vi kan starte på agility :mrgreen:

 

Er det også 1 år for små hunde??

 

1 år for små - halvandet for de store... det er en ekstrem hård belastning af knoglerne, derfor meget usundt før de er udvoksede....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...