Hop til indhold

Kobbelkæde


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Nogen der har to hunde som bruger det? Hvad er praktisk/upraktisk ved det?

 

Har overvejet det fordi det måske kan være praktisk på gåture, men tænker bare om er rart for hundene at være "bundet" sammen på den måde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har to hunde som bruger det? Hvad er praktisk/upraktisk ved det?

 

Har overvejet det fordi det måske kan være praktisk på gåture, men tænker bare om er rart for hundene at være "bundet" sammen på den måde?

 

Jeg kan godt se det praktiske i det men kunne ikke selv finde på at gå med sådan en. For det første kan man ikke korrigere hvis en hund strammer linen uden at det går ud over den anden( jeg bruger stop-op-metoden) og for det andet kan de godt trække rundt med hinanden. Det ville også kunne ødelægge gå-pænt øvelsen i mit tilfælde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg kan godt se det praktiske i det men kunne ikke selv finde på at gå med sådan en. For det første kan man ikke korrigere hvis en hund strammer linen uden at det går ud over den anden( jeg bruger stop-op-metoden) og for det andet kan de godt trække rundt med hinanden. Det ville også kunne ødelægge gå-pænt øvelsen i mit tilfælde.

 

 

det er nemlig også nogen af de ting der har bekymret mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en, men bruger den meget sjældent.. Når vi går tur her ude på landet, er det for at snuse og komme hen hvor de kan løbe løs, og så syntes jeg ikke at det er særligt praktisk at hundene er bundet sammen på den måde.

 

Men hvis man skal gå inde i byen og begge hunde generelt går pænt, kan jeg godt se det praktiske i et kobbel :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tror ikke den er noget for mig så...hehe...

 

Pablo finder altid noget i en helt anden retning end Victoria som dufter godt...og Victoria kan finde på at sætte sig foran fremmede mennesker og tigge is...hehe...ender med at mine hunde bliver uvenner så....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...