Hop til indhold

Så er det "gudhjælpemig" sket igen...


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Jeg synes egentlig heller ikke Guanomos svar var iorden, de virkede arkastiske på bekostning af et andet medlem. Det er jo ikke nemt at vide at han kun nogle gange skriver som co-admin, når der står "co-admin" i hans signatur.

 

Når det så er sagt, så er min dr¢m en stor have med en 2 meter h¢j mur omkring, i sten eller mursten. Og en stor motherfucker af en jernlåge, hvor t¢serne kan larme når der kommer uskyldigt forbipasserende :mrgreen:;-)

 

Uhhh, Ascha har været så tarvelig :evil::megaked: at vise mig boligsiden.dk :roll: Så nu har jeg fundet et lille hus, hvor jeg sagtens kunne se mig selv bo og hvor Noomi ville eeeelske at grave haven op :mrgreen: Og så kunne der jo også blive plads til en Futte/Indy-hund :engel:

Nå, det var vist lidt OT :oops: Kan jeg redde den ved at sige at der selvfølgelig skal være hegn omkring??? :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 862
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uhhh, Ascha har været så tarvelig :evil::megaked: at vise mig boligsiden.dk :roll: Så nu har jeg fundet et lille hus, hvor jeg sagtens kunne se mig selv bo og hvor Noomi ville eeeelske at grave haven op :mrgreen: Og så kunne der jo også blive plads til en Futte/Indy-hund :engel:

Nå, det var vist lidt OT :oops: Kan jeg redde den ved at sige at der selvfølgelig skal være hegn omkring??? :engel::mrgreen:

ja den er reddet :blink:

 

Men så er det også slut med OT i denne tråd, fra alle parters side.

 

// guanomo - co-admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh, Ascha har været så tarvelig :evil::megaked: at vise mig boligsiden.dk :roll: Så nu har jeg fundet et lille hus, hvor jeg sagtens kunne se mig selv bo og hvor Noomi ville eeeelske at grave haven op :mrgreen: Og så kunne der jo også blive plads til en Futte/Indy-hund :engel:

Nå, det var vist lidt OT :oops: Kan jeg redde den ved at sige at der selvfølgelig skal være hegn omkring??? :engel::mrgreen:

neeeeeej hvor dejligt, du k¢ber hus til os allesammen? :mrgreen: Så må du nulre Indy alt det du vil.

 

....I vores have der er indhegnet med minimum 180 cm (bare for at hold os til topic :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

neeeeeej hvor dejligt, du k¢ber hus til os allesammen? :mrgreen: Så må du nulre Indy alt det du vil.

 

....I vores have der er indhegnet med minimum 180 cm (bare for at hold os til topic :lol:)

 

Ikke til allesammen, men Indy er da meget velkommen til at flytte med :ivrig: Så slipper jeg for besværet med at finde en ordentlig belgier :mrgreen:

 

 

 

 

Guanomo, jeg skal nok stoppe NU :oops:a213.gif:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:

 

....p.s. Kleo herfra har belgier hvalpe :cool:

 

Jeg ved det (mon ikke de er solgt nu dog?) men det er nok smart hvis jeg liiiige får huset først, når jeg nu kun må have en af gangen her... :blink: På den anden side, så ville det selvfølgelig hjælpe på beslutningen hvis jeg blev SMIDT ud :mrgreen:

 

Det ER da løs snak-tråden vi er i ik'? :engel::engel::engel: (måske skal vi bare smutte derover fra nu af :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes egentlig heller ikke Guanomos svar var iorden, de virkede arkastiske på bekostning af et andet medlem. Det er jo ikke nemt at vide at han kun nogle gange skriver som co-admin, når der står "co-admin" i hans signatur.

 

Præcis. :5up:Hvis man har fået sådan en behandling af en co-admin, er det svært at stole på, at man f.eks. vil få en upartisk behandling, hvis et af ens indlæg bliver anmeldt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men man behøver vel heller ikke være så overfølsom som nedenstående debatør. Muligt at Zarina ikke ville have Gua som admin. Men hun har selv en uddannelse som Moderator ( siger hun) på et meget strengt forum.

Desvæære opfører Zarina sig så til gængæld rimeligt groft i dette forum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

At vedblive med at bruge sarkasme og ironi ødelægger debatten for du kan altid bare sige at du ikke mente det sådan.

 

Tag for helvede at sig din mening og så stå ved den.

 

Egentlig sjovt at læse sådan et indlæg fra en af de mest ironiske og sarkastiske debattører, jeg nogensinde er stødt ind i :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...