Hop til indhold

Så er det "gudhjælpemig" sket igen...


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
Hep hep Snor på ALLE hunde så vi undgår alt muligt snavs.

 

Ja for jeg ville da blive frygteligt ked af det hvis en af mine gjorde en snorløs fortræd...både på hundens vejne, men også fordi at efter jeg så "fodboldfjolset" på ekstrabladets forside har jeg gjort alt for at undgå at havne der...:mrgreen:...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 862
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
Ja for jeg ville da blive frygteligt ked af det hvis en af mine gjorde en snorløs fortræd...både på hundens vejne, men også fordi at efter jeg så "fodboldfjolset" på ekstrabladets forside har jeg gjort alt for at undgå at havne der...:mrgreen:...

 

Hørt . I øvrigt den eneste fodboldkamp jeg så det år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hørt . I øvrigt den eneste fodboldkamp jeg så det år.

 

 

hehe...jeg sidder faktisk med et eksemplar af avisen fra dagen efter, eller dvs. det ligger i natbordet ved siden af sengen...hans billede fylder hele forsiden sammen med teksten "HVEM ER DEN IDIOT?"

 

har gemt eksemplaret, for en dag bliver det sgu penge værd, ligesom den udgave af JP med muhammedtegninger...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Grunden til at de hyler op inde på HG er jo at de trunter derinde ikke formår at holde diskussionen på et sagligt niveau..."skyd lortet" er jo efterhånden en standardkommentar...og tillader man sig at argumentere for racerne er man et tudefjæs eller fornægter hvad ens hund indeholder...

 

Men jeg er enig med dig, jeg kan heller ikke forstå hvorfor det skal være så svært at holde sin hund i snor osv....har vist endda brokket mig rigeligt over "min egen slags" i den her tråd...hehe...

 

Hov hov... "Skyd lortet" stammer tilbage fra en tid hvor jeg befandt mig derinde, og jeg begyndte at ytre dén kommentar, hver eneste gang en elelr anden teenagetøs med sin grimme skamavlede chihuahua begyndte at spørge ind til om det var normalt at hunden gøede, elelr pissede på gulvet hver nat, i en alder af 4-5 måneder....

 

Svaret var som regel: Nej det er ikke normalt. DU har en defekt hund. SKyd lortet og køb en der ikke er i stykker.

 

Eller noget i dén dur.

 

Helt iorden udtryk, hvis man ser på det med dé briller :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
hehe...jeg sidder faktisk med et eksemplar af avisen fra dagen efter, eller dvs. det ligger i natbordet ved siden af sengen...hans billede fylder hele forsiden sammen med teksten "HVEM ER DEN IDIOT?"

 

har gemt eksemplaret, for en dag bliver det sgu penge værd, ligesom den udgave af JP med muhammedtegninger...:mrgreen:

 

Der er åbenbart penge i tåberne. haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hov hov... "Skyd lortet" stammer tilbage fra en tid hvor jeg befandt mig derinde, og jeg begyndte at ytre dén kommentar, hver eneste gang en elelr anden teenagetøs med sin grimme skamavlede chihuahua begyndte at spørge ind til om det var normalt at hunden gøede, elelr pissede på gulvet hver nat, i en alder af 4-5 måneder....

 

Svaret var som regel: Nej det er ikke normalt. DU har en defekt hund. SKyd lortet og køb en der ikke er i stykker.

 

Eller noget i dén dur.

 

Helt iorden udtryk, hvis man ser på det med dé briller :blink:

 

hehe...men nu er det bare blevet sådan at alt hvad der er muskuløst helst skal skydes med bazooka åbenbart...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hov hov... "Skyd lortet" stammer tilbage fra en tid hvor jeg befandt mig derinde, og jeg begyndte at ytre dén kommentar, hver eneste gang en elelr anden teenagetøs med sin grimme skamavlede chihuahua begyndte at spørge ind til om det var normalt at hunden gøede, elelr pissede på gulvet hver nat, i en alder af 4-5 måneder....

 

Svaret var som regel: Nej det er ikke normalt. DU har en defekt hund. SKyd lortet og køb en der ikke er i stykker.

 

Eller noget i dén dur.

 

Helt iorden udtryk, hvis man ser på det med dé briller :blink:

 

 

Hahaha En defekt hund. Kan man så ikke få skidtet byttet??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Der er åbenbart penge i tåberne. haha

 

ingen tvivl om det....hehe...nu er det et rent gæt fra min side at den en dag skulle blive penge værd, men jeg vælger at tro det...ligesom jeg passer meget godt på min "jeg har set en rigtig negermand" LP....den var gratis i 1970, i dag koster den 35, så jeg vælger at tro på den er 70kr værd når jeg er 60år..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er sgu ved at blive nogle svagpissere her i lille DK, når der er noget der kan bide, sparke eller tisse på en ja så skal det udvises af landet:roll:

 

Men blev lidt hys da jeg under den store krig i køkkenet så et indslag, hvor der står en tyndfed blondie der hyler op om at det er så hårdt fordi hun har SÅDAN en hund der næsten bliver jagtet ud af byen, men styre den kunne hun sagtens:rolleyes: Yep sikkert, men du skal sgu nok regne med at din lille popo bliver lidt riset når din hund sætter af for at komme frem til sit mål:engel:

 

Derefter kommer der en træner og udtaler sig, at en kamphund har jo de samme drifter som en jagthund, en jagthund jager når den ser sit snit til det, og det samme gør en kamphund:shock: Som jagthunde ejer har jeg aldrig oplevet ikke at kunne få fat i min køter når den har sat af efter et eller andet sageligt dyr, når Emma ikke er med i en jagt så giver hun ikke fem røde rejer for de fede skovduer der tuller rundt i baghaven, for hun ved godt at der falder brænde ned hvis hun bare som kigger lidt skævt til evt. bytte... Der måtte jeg lige udbryde "kulso" til fjernsynet:evil:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Vi er sgu ved at blive nogle svagpissere her i lille DK, når der er noget der kan bide, sparke eller tisse på en ja så skal det udvises af landet:roll:

 

Men blev lidt hys da jeg under den store krig i køkkenet så et indslag, hvor der står en tyndfed blondie der hyler op om at det er så hårdt fordi hun har SÅDAN en hund der næsten bliver jagtet ud af byen, men styre den kunne hun sagtens:rolleyes: Yep sikkert, men du skal sgu nok regne med at din lille popo bliver lidt riset når din hund sætter af for at komme frem til sit mål:engel:

 

Derefter kommer der en træner og udtaler sig, at en kamphund har jo de samme drifter som en jagthund, en jagthund jager når den ser sit snit til det, og det samme gør en kamphund:shock: Som jagthunde ejer har jeg aldrig oplevet ikke at kunne få fat i min køter når den har sat af efter et eller andet sageligt dyr, når Emma ikke er med i en jagt så giver hun ikke fem røde rejer for de fede skovduer der tuller rundt i baghaven, for hun ved godt at der falder brænde ned hvis hun bare som kigger lidt skævt til evt. bytte... Der måtte jeg lige udbryde "kulso" til fjernsynet:evil:

 

 

Rooolig nu

 

Kom lige her et øjeblik.

[ATTACH]12627[/ATTACH]

 

 

Såå heeelt rolig.

 

ps Hvad er er "Tyndfed Blondie" ???? Jeg var sgu ved at tabe kaffen af grin.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha En defekt hund. Kan man så ikke få skidtet byttet??

 

Ork. Dét der er ingenting. Jeg havde en overgang en lille brevkasse kørende: "Fæhundens Brevkasse".

 

Indholdet var små indlæg fra HG, som jeg så svarede på.. Ganske underholdende, og afstressende :mrgreen:

 

ET par eksempler:

 

Godaften.

Nu vil jeg ikke lyde som en som ikke ved hvad det vil sige at have hund, eller hvad det indebærer. Jeg vil godt gøre det meget klart at jeg elsker mine hunde, mere end noget andet - men jeg har brug for seriøst hjælp, for ellers har jeg ikke økonomi til at beholde min tæve længere. Problemet består i at vores tæve på 8 måneder, æder ALT hvad der kan ædes. Kæresten og jeg var væk i 10 minutter max , da vi kom hjem havde vores tæve spist hele vores seng, så vi i nat skal sove på fjedder. Hun æder ALT når vi er væk, men også når vi er hjemme. Hvis vi ikke lige holder øje med hende, står hun oppe på vores køkkenbord, og roder alt ned, hun har spist samtlige vores sko, og møbler. Vi aner ikke hvad vi længere skal gøre, jeg er en pige på SU. Jeg kan ikke bare købe en seng igen, og alt andet der bliver ødelagt. Vi siger hver gang nej, og skælder hende ud, hvorefter hun skal lægge sig i hende kurv. Hjælp mig, hvad skal jeg gøre?

Det er helt normalt, og skyldes at hunden er uduelig. SKyd lortet og køb en ny uden fejl i !!

 

 

 

Hej vi har lige fået en fransk bulldog hvalp på 10 uger, men vi har et problem med hende, hun gør meget hvis hun vil lege med den store hund eller vil ind udefra eller hvis bare hun keder sig bla. om natten!! og det stopper ikke bare efter et kvarter!!!! hvordan kan man vende den lille søde hund af med det??????

Spark den....Hårdt! Eller brug en 20'er på en rulle gaffa eller en pakke rød araldit.

 

 

Hvordan får man en hund til at lade være med at hoppe op på bordene-når man ikke er hjemme?

 

I dag har jeg spredt kanel på et af dem, men er der andre råd?

Sæt strøm til, eller spæd kanelen op med tegnestifter.

 

 

 

Er der nogen der ved hvad det er for nogen bånd , man sætter om halsen på hvalpene så man kan kende forskel på dem ? og hvor kan man kobe dem henne

Så for søren. De er svære at få fat i, og koster en formue!

Du kan købe dem af mig, for 50% mindre end i forretningerne. Kun 250 kroner pr. stk her, men så er de med guldkanter.

 

For 400 kan jeg helfarve hvalpene i 1 af 6 forskellige specialfremstillede farver. Kun 100 kroner oveni, så kan de endda få metallic-effekt!

 

Hvor kan man søe efter chihuahua kenneler eller opdrætter?

For når man søger på google.dk så kommer der alt muligt..

Ja. det gør der. Det kaldes en søgemaskine...... Gentag efter mig: søgemaskine.

 

 

 

er der ikke lidt forskel på de 2 billeder her? Der er 6 mdrs forskel.

Jooo. Der er 6 måneders forskel, så vidt jeg kan bedømme.....

 

 

ja jeg skal jo hente min hvalp på fredag men jeg kan bare ikke finde noget legetøj og tyggeting til hende.. kan i hjælpe med at findet det rigtige?

Uuuuha en svær én......

Prøv med en håndgranat.

 

 

Hvor tit er i ude at gå en tur med hunden?

Adrig. Den ligger og rådner op inde i stuen.

 

 

 

Åhhhh ha..... Dét er medicin for sjælen :mrgreen:

Hva' siger i så!? Er jeg ikke den nye hundeguru, Hva!! :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Ork. Dét der er ingenting. Jeg havde en overgang en lille brevkasse kørende: "Fæhundens Brevkasse".

 

Indholdet var små indlæg fra HG, som jeg så svarede på.. Ganske underholdende, og afstressende :mrgreen:

 

ET par eksempler:

 

 

Det er helt normalt, og skyldes at hunden er uduelig. SKyd lortet og køb en ny uden fejl i !!

 

 

 

 

Spark den....Hårdt! Eller brug en 20'er på en rulle gaffa eller en pakke rød araldit.

 

 

 

Sæt strøm til, eller spæd kanelen op med tegnestifter.

 

 

 

 

Så for søren. De er svære at få fat i, og koster en formue!

Du kan købe dem af mig, for 50% mindre end i forretningerne. Kun 250 kroner pr. stk her, men så er de med guldkanter.

 

For 400 kan jeg helfarve hvalpene i 1 af 6 forskellige specialfremstillede farver. Kun 100 kroner oveni, så kan de endda få metallic-effekt!

 

 

Ja. det gør der. Det kaldes en søgemaskine...... Gentag efter mig: søgemaskine.

 

 

 

 

Jooo. Der er 6 måneders forskel, så vidt jeg kan bedømme.....

 

 

 

Uuuuha en svær én......

Prøv med en håndgranat.

 

 

 

Adrig. Den ligger og rådner op inde i stuen.

 

 

 

Åhhhh ha..... Dét er medicin for sjælen :mrgreen:

Hva' siger i så!? Er jeg ikke den nye hundeguru, Hva!! :mrgreen::mrgreen:

 

hahahahaha

Og dér så røg mit dårlige humør. Æv nu havde jeg lige vænnet mig til at være pms hele dagen.

[ATTACH]12628[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hvad er nu det for noget med tyndfed blondie? Så en frækkert med to kamphunde i fjernsynet i går, men lyttede overhovedet ikke efter hvad hun sagde...:mrgreen:...snakkede hun?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor jeg HAR afsporet tråden helt..... så begyndte brugerne af det forum jeg havde brevkassen på, at stille spørgsmål til den... velvidende at svarenes karakter var en anelse....... øhm... tvivlsom...i bedste fald.

Her er en af de bedre:

 

Kære Dennis.. jeg har en hund på 10 uger. Den tisser og gør stort indenfor. Hvorfor gør den det? Er det normalt? Troede hunde gjorde det i haven.

Den skal på nuværende tidspunkt hverken skide eller pisse. Det er noget der først kommer med alderen.

Jeg vil anbefale dig at tage til dyrlægen, og få lukket de defekte forseglinger igen, hér kan "bonelock" varmt anbefales. Det gives i begge ender, i rigelig mængde, og burde kunne løse dit "skide" problem.

 

Jeg vil gerne have den med på min daglige løbetur på 6 km, men den gider dårligt gå??? Jeg har købt snor til den, men den bakker bare når jeg hiver i den?? Jeg forstår det ikke?

 

 

Mangler noget information.

Stor hund/lille hund?

Ved lille hund kan du jo bare tape kræet til dit ben. Så har den intet andet valg end at følge med. Bonus er at det bedrer din træning.

 

Stor hund kræver andre midler. Tilvænning til løbeture er påkrævet.

Gå i byggemarkedet, og køb en 3 meters-penge langt stykke 4 mm stålwire, fastgør denne til en kraftig og holdbar sele på hunden (gerne en "gå-pænt-sele" eller en ditto grime) sæt dig på naboens søns knallert og fastgør den anden ende af wiren til denne. Kør herefter ruten igennem et par gange for at give hunden mulighed for at lære området at kende. Vil tro en 5-6 gange skulle kunne gøre det.

 

 

Da jeg har katte får den kattemad - gør det noget?

Nej da. Du skal nok bare regne med at hunden så bliver dværgvækst, hvilket sikkert også passer skidemeget bedre til dine louis vitton-tasker.

Det gør også gåture meget nemmere, fordi du da bare kan stoppe køteren i en taske og slæbe tasken istedet for en ugidelig møgkøter.

Link til indlæg
Del på andre sites

ARh pis.... Der er lige et enkelt guldkorn mere fra HG :mrgreen:

 

er der nogen der ved om man kan få problemer med at få lov at bruge nogle halsbånd til hundetræning, selvom halsbåndet er godkendt?

Findes der godkendte halsbånd nu? Hvem godkender dem? Ministeriet for systematisk vildledning af unge poptøser med lav IQ og 1-årige kampkræ?

 

Nåh. Tilbage til spørgsmålet:

Om du kan få problemer kan kun tiden vise. Det kan være at halsbåndet ikke kvæler nok, eller at piggene ikke er lange nok. Jeg ville råde dig til at købe en stump pigtråd istedet. Det er billigere, og fuldt ud variabel i størrelse. Passer til alle hundehalse. Så klikker du linen direkte i tråden, og når der opstår problemer, giver du det et ordentligt ryk...problem løst.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
hvad er nu det for noget med tyndfed blondie? Så en frækkert med to kamphunde i fjernsynet i går, men lyttede overhovedet ikke efter hvad hun sagde...:mrgreen:...snakkede hun?

 

Hehehe nåhr sådan en.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Jeg kommer til at tænke på de mere spøjse udmeldinger der kom på vores nyligt overståede Spejderlejr efter 6-7 dage med Godik lokummer

Spørgsmål som :

Hvordan er det med din afføring?

Er det stadig noget lort.??

:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork. Dét der er ingenting. Jeg havde en overgang en lille brevkasse kørende: "Fæhundens Brevkasse".

 

Indholdet var små indlæg fra HG, som jeg så svarede på.. Ganske underholdende, og afstressende :mrgreen:

 

 

 

Hov hov hov! Fæhundens brevkasse har Kimmilingo patent på :evil: Tjek selv hendes "rigtige" navn.... men da dine svar er meget i hendes ånd bærer hun over med dig for nu.... Fremover forventer hun en vis provision - f.eks. 2 kiks pr. svar du giver.... eller noget :mrgreen:

 

I guder hvor er folk dog dumme :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:lol::lol::lol:

 

Spejderunger har altså nogen sjove nogen engang imellem.

 

Husker én på vores lejr, der sad og snøftede i teltet om aftenen, og kaldte på lederen..

 

"Hvad er der galt?"

"J-j-j-jeg ka' ik' finde min sovepose"

 

splitsekundet efter udbryder en anden fra samme telt

"Jamen du ligger sgu' da al'rede i den"

 

 

Sådan nogen unger har jeg også. hahaha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...