Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Frigg120209

JA!!!! Jeg oploader faktisk et billede :ivrig:

Utrolig dygtig Kirsten, det sker kun ca. 1 gang hver anden måned. :pift:

 

Men kæresten har fået tømt sit kamera, med masse af billeder og så fandt jeg lige et billede af en af Frigg's bedste hunde venner Fax, mens vi var en tur på Blåvand strand i sommers. Han ser simpelthen så fjollet ud her :mrgreen:

 

(ja ja der kommer også billeder af Frigg, men hun får lige en tråd for sig selv:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209

Så nu har jeg lagt halv mange billeder ind :rolleyes: Meeen har lige en mere...

 

Så vidt jeg erindrer, var Frigg godt igang med en diskussion på hundeforum sammen med Jeanett25 og Bichon Charlie :mrgreen: og iflg. den tråd: Værsgo 2 måneder, eller noget, efter :pift: Frigg med elastik!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
Så nu har jeg lagt halv mange billeder ind :rolleyes: Meeen har lige en mere...

 

Så vidt jeg erindrer, var Frigg godt igang med en diskussion på hundeforum sammen med Jeanett25 og Bichon Charlie :mrgreen: og iflg. den tråd: Værsgo 2 måneder, eller noget, efter :pift: Frigg med elastik!

 

Genialt billede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her tager min lille baby hans tredje svømmetag :engel:

 

 

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih hvor var vi stolte igår, hele 3 gange svømmede han, de første to nød jeg, så ikan kun få billed af det tredje :mrgreen:

 

 

Dygtige Aslan, nu vandhund! :klap2: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har fået os en lille sød tur-kammerat, en lille Schæfer/Sharpei blanding... :lun:

 

hun er så sød og mild, er helt sikker på at herr flick bliver vild med hende... glæder mig til at jeg kender hende godt nok til at tage begge med på tur :blink:

 

Wauw, hun ser da bare alt for dejlig ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk Aina, der har taget de her billeder af Tyson og Lumi, men nu tillader jeg mig at lægge dem ind.

 

Jeg har en meget farlig kamphund! :skraek:

 

TL13.jpg

 

Hundene var hoppet op på en træstop i håb om at få godbidder. Det fik de da også, og Tyson blev så ivrig, at han endte med at stå på ryggen af Lumi. :lol:

 

TL8.jpg

 

TL10.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...