Hop til indhold

Info om DM i Lydighed og Rally


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Totalt stjerne dig!

 

Jeg kan ikke ringe :oops: ingen forbindelse.... men har løbet 7,5 km med Kimmi i snor.... eddermame ikke nogen fornøjelse kan jeg godt sige dig! Især ikke, når det er 3/4 år siden man sidst har bevæget sig i noget, der foregår hurtigere end løb under fri ved fod :mrgreen:

 

He - tak :mrgreen:

 

Ved godt du ikke har nogen forbindelse :lol: har både forsøgt at ringe og sende sms.

Har afleveret CD med filer til Helles søn - så er skulle være på plads.

 

7,5 :shock::shock::shock::shock:

Mine sølle 5 blegner jo i sammenligning

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Begge dele vil komme i trykken i løbet af ugen, og skulle være at finde rundt om i Østjylland i løbet af de næste uger :-)

 

Når nu det er DM - skal I så ikke have dem ud i hele landet?

 

Det ser godt ud :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

He - tak :mrgreen:

 

Ved godt du ikke har nogen forbindelse :lol: har både forsøgt at ringe og sende sms.

Har afleveret CD med filer til Helles søn - så er skulle være på plads.

 

7,5 :shock::shock::shock::shock:

Mine sølle 5 blegner jo i sammenligning

 

Jamen måtte også jogge lidt, fordi dyret ikke var helt enig med mig om farten i starten.... de næste ture kommer nok til at gå med at overbevise hende om, at det går meget bedre, hvis vi løber lige hurtigt. Ellers kommer hun med Simon ud på 20 km - så kan hun lære det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen måtte også jogge lidt, fordi dyret ikke var helt enig med mig om farten i starten.... de næste ture kommer nok til at gå med at overbevise hende om, at det går meget bedre, hvis vi løber lige hurtigt. Ellers kommer hun med Simon ud på 20 km - så kan hun lære det :mrgreen:

 

Sig til Kimmi at der altid er plads til en ekstra hos casa del Ekaterina :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det kunne være super - men der er bare ikke rigtigt nogen af os der har tiden til at køre rundt i hele landet og sætte dem op :neutral:

 

Mange tak! :-)

 

Kan I ikke sende en ordentlig stak til hver af DKK-kredsene og få dem til at ordne det?

 

Det er vel også i deres interesse at der bliver reklameret for det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ideen er faktisk rigtigt god - det synes jeg bestemt godt vi kunne overveje :-)

 

Tjaaa - Det er helt utroligt hvad jeg kan præstere hvis jeg tager mig sammen ;-)

 

Held og Lykke med det - og Held og Lykke til dem der skal deltage :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig til Kimmi at der altid er plads til en ekstra hos casa del Ekaterina :lol:

 

Tro mig... du gider ikke løbe med dyret! Man skal bruge utroligt meget ekstra luft på at sige "her" rigtig, rigtig mange gange undervejs - for at få hende til at løbe ved siden af mig.... var liiiige ved at falde i fælden og bruge det magiske "plads"... men nej, det er altså forbeholdt træning - man må jo prioritere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hjææææælp !!!!

 

Kære "indfødte"

 

Jeg var idag nede får at købe billet - og fik den besked at der fandtes noget som hedder Sabro :megaked:

 

Hvad ligger Sabro i nærheden af?

Hvilken tog-stationen skal købe billet til?

Hvordan kommer man fra nærmeste station til Sabro - hvis der ikke er tog til Sabro?

 

Har I taget fejl - findes der over hovedet et sted i DK som hedder Sabro? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjææææælp !!!!

 

Kære "indfødte"

 

Jeg var idag nede får at købe billet - og fik den besked at der fandtes noget som hedder Sabro :megaked:

 

Hvad ligger Sabro i nærheden af?

Hvilken tog-stationen skal købe billet til?

Hvordan kommer man fra nærmeste station til Sabro - hvis der ikke er tog til Sabro?

 

Har I taget fejl - findes der over hovedet et sted i DK som hedder Sabro? :mrgreen:

[ATTACH]12941[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Jeg har tænkt lidt på om man kan få løftet lidt af sløret for hvad det der alternativ hold lydighed går ud på?? :-)

 

NIX! Men man skal være et hold på 3 personer og 3 hunde for at kunne være med.... og så siger jeg ikke mere! Jo, de tre personer behøver ikke være relateret på nogen måder... og heller ikke hundene.

 

Og ellers er det bare lydighed... på en alternativ måde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

NIX! Men man skal være et hold på 3 personer og 3 hunde for at kunne være med.... og så siger jeg ikke mere! Jo, de tre personer behøver ikke være relateret på nogen måder... og heller ikke hundene.

 

Og ellers er det bare lydighed... på en alternativ måde :mrgreen:

 

Det hjælper mig jo ikke meget :megaked: Det med de 3 hunde/føere, havde jeg jo læst :blink:

 

Øv bøv, så vil jeg bare slet ikke være med, når man ikke kan få lidt insider viden :???::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hjælper mig jo ikke meget :megaked: Det med de 3 hunde/føere, havde jeg jo læst :blink:

 

Øv bøv, så vil jeg bare slet ikke være med, når man ikke kan få lidt insider viden :???::mrgreen:

 

Jo, du vil!

 

Der indgår følgende øvelser: Fremsending, apport, sit og dæk, indkald, næseprøve og et par enkelte jokere.... bare på en anden måde end normalt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, du vil!

 

Der indgår følgende øvelser: Fremsending, apport, sit og dæk, indkald, næseprøve og et par enkelte jokere.... bare på en anden måde end normalt :mrgreen:

 

Det var bedre, dygtig Trine :klap:

 

Er det kun dem der deltager i DM i forvejen der kan være med?

Og nu er det vel ikke noget med at føere skal bytte hund, eller sådan noget?

 

- Det må da være legale spørgsmål :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bedre, dygtig Trine :klap:

 

Er det kun dem der deltager i DM i forvejen der kan være med?

Og nu er det vel ikke noget med at føere skal bytte hund, eller sådan noget?

 

- Det må da være legale spørgsmål :blink:

 

Ingen hundebyt - og nej, hvis bare du samler et hold, så er det helt ok, at det ikke er deltagere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...