Hop til indhold

Billigste dyrlæge i odense og omegn


Gæst CasperWolff
 Share

Recommended Posts

Gæst CasperWolff

Hej hundefolket :D

 

Jeg er ved at købe hund og skal have den vaccineret ved 12-ugers alderen og igen ved 16-ugers alderen. + chipmærkes. Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan få gjort det billigst? SU-en må gerne række lidt længere ;)

 

Med venlig hilsen

Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chicchi

Der er en billig dyrlæge på læssøe gade, men jeg vil fraråde dig at gå til ham bare på grund af prisen. Hvis du kun har en su, er det nok også en god ide at få din hund forsikret da du ellers ikke vil have råd til at få den opereret hvis der sker noget, og alternativer er jo ikke rart. Jeg vil anbefale dig dyrlægerne på overgade, de er super gode, ikke specielt dyre og giver dig alt hvad du behøver i råd og vejlednning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årslev Dyreklinik er både billig og god. Har også hørt godt om både Dalum og Højme, men har ikke selv været der. Prislejet kender jeg ikke.

Skibhus Dyreklinik har et rigtigt godt ry, men er også den dyreste.

 

Dyrlægen på Læssøegade bør du holde dig fra! Hvis man er nødt til at vælge den slags løsninger, er det bedre at vente med at få hund til økonomien tillader det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...