Hop til indhold

Dagens Gåde..


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Vi var i Avifauna igår, hvor vi faldt over en sele blandt deres kollektionsprøver.

 

Den er dejlig blød, i noget net/polyester-stof, har 4 remme der kan justeres, en ekstra nylon-rem med klik-spænde samt noget ekstra blødt velcro-lukning. Der er ingen "ring" til at sætte snor i.

De havde den i lyserød og lyseblå i flere forskellige størrelser (den mindste var vildt nuttet, og passede måske en Chi :blink:)

 

Vi spurgte hvordan selen skulle sidde, men da igen i butikken kunne svare på det, endte det med, at vi fik den gratis..

..så langt så godt :mrgreen:

 

Men nu ville jeg lige høre, om der var nogen herinde, der kender til en sådan type sele?

 

Hvordan skal den sidde? Har den et specielt formål?

 

Håber nogen kan hjælpe :5up: :x:

 

Lidt billeder af den, fra forskellige vinkler.. (dårlig kvali, sorry)

Det sidste billede, er taget ind gennem selen. Det dobbelte stykke sidder sammen med velcro.

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: jeg syntes det ligner en sikkerhedssele til bil ? - men det er også det eneste bud jeg har :oops:

 

Ja, den tanke har jeg også tænkt.. :hmm:

Hvordan ville du så vende den på hunden? Som billede 1og2 eller 3og4? og ville du have velcro'en om hundens hals eller krop?

 

Ja, jeg bliver krævende nu.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: øhh umiddelbart tror jeg at på billed 1, at hovedet skal være i den ende, hvor hånden er og at "løkken" er til at sætte sikkerhedsselen i ??? - Du bliver nødt til at afprøve og tage en masse billeder så vi kan hjælpe igen :blink:

 

den er jeg enig i - og jeg vil også gerne have en! Jeg søger nemlig en sele med sikkerhedssele stykke, der kan sættes fast i den "rigtige" menneske-sikkerhedssele

Link til indlæg
Del på andre sites

den er jeg enig i - og jeg vil også gerne have en! Jeg søger nemlig en sele med sikkerhedssele stykke, der kan sættes fast i den "rigtige" menneske-sikkerhedssele

 

hehe.. de havde en i lyserød i nummeret mindre.. de kostede 50kr (kollektionsprøver).

Du kan jo evt. ringe til dem, og høre om de vil lægge den til side/sende den?! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Nu ser vi når hun kommer hjem... Men kunne en pink ala Svea's nye sele ikke være fin til Karla? Eller lilla? Rød og sort er også nice :5up:

 

men er sveas nye ikke en Puppia? de har helt forkert pasform til mit deforme kræ ... sidder rigtigt fint på kroppen og gaber så vanvittigt foran fordi hun er så kort og smal fortil

Link til indlæg
Del på andre sites

men er sveas nye ikke en Puppia? de har helt forkert pasform til mit deforme kræ ... sidder rigtigt fint på kroppen og gaber så vanvittigt foran fordi hun er så kort og smal fortil

 

Både Vesten og softselen? Svea's de nye er softselen, men jeg har brugt vesten før, og den er altså super god.

 

Der er jo også andre smarte seler, hvis man gerne vil have lidt farve på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Både Vesten og softselen? Svea's de nye er softselen, men jeg har brugt vesten før, og den er altså super god.

 

Der er jo også andre smarte seler, hvis man gerne vil have lidt farve på :mrgreen:

 

det er vesten vi har prøvet. den duer slet ikke. jeg havde lurte lidt på nogle soft-seler, godt nok ikke puppia, men noget andet værk - men der ligger hun midt imellem to størrelser...

 

og ja, pink kunne nok vre pænt nok, men sådan baby/hvalpe-lyserød, det går ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...