Hop til indhold

Bule efter tæge.


Gæst Natascha21
 Share

Recommended Posts

Gæst Natascha21

Hejsa.

 

Joey havde en tæge på øjenlåget (Pænt svær at fjerne når han lukker øjet). Det er ca. en uges tid siden jeg har fjernet den, men nu er der kommet en ordentlig bule der hvor den sad.

 

Går det væk af sig selv?

 

Når jeg fjerner tæger tjekker jeg ALTID om hovedet er kommet med ud, og det var det. Så hvis der sidder noget tilbage skulle det da lige være et ben eller lign.

 

Men hvad gør jeg så med den bule?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Efter et tæge bid kommer der som regel en fremmed legeme reaktion. Det er jo et fremmed legeme og det prøver kroppen at afstøde. Så umiddelbart mener jeg, at det nok skal gå i sig selv igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Det er ikke atypisk at der kommer en lille bule der hvor flåten (for det hedder sådan en :mrgreen:) har siddet. Dog kan jeg ikke lide at du skriver "en ordentlig bule" og at det er en uge siden du har fjernet flåten. Hvordan ser området ud?

 

Hehe, ordentlig og ordentlig.. Den er på størrelse med et knappenålshovede. Der er ikke sår på eller noget, det er bare området der er hævet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...