Hop til indhold

Månedens hund august 2009 "Hundekys"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND AUGUST 2009

 

Denne månedes kategori: "Hundekys" billeder enten med andre dyr, ting eller mennesker - bare der kysses!

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" august 2009.

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. august kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum :-)

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vinder, og personer på billedet er denne gang tilladt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altså, nu er Møffe jo altså desværre ikke nogen kyssehund :roll: Så det er kun snuden, man får, når han "kysser" :mrgreen:

 

Men han mødte Simba idag til bernermarked og de "kyssede" - så det er mit bedste bud endnu :mrgreen:

 

Desværre er kvaliteten ikke særlig god, da vi var i et rødt telt - det kunne mit kamera ikke lide :(

 

12865d1249845293-manedens-hund-august-2009-hundekys-img_5781-1-.jpg

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Altså, nu er Møffe jo altså desværre ikke nogen kyssehund :roll: Så det er kun snuden, man får, når han "kysser" :mrgreen:

 

Men han mødte Simba idag til bernermarked og de "kyssede" - så det er mit bedste bud endnu :mrgreen:

 

Desværre er kvaliteten ikke særlig god, da vi var i et rødt til - det kunne mit kamera ikke lide :(

 

Jeg kan godt lide at billedet ser rødt ud :) det ser sådan lidt "kærligheds-lys-agtigt-noget" ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...