Hop til indhold

Månedens hund august 2009 "Hundekys"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather

hehe...kom til at tænke på min knapt så høflige bror....vi havde en nabo der altid gik i for kort t-shirt og lavtaljede bukser...hver gang vi så hende råbte han ligeså højt "SAML DIG PÅ MIDTEN FOR HELVEDE CAMILLA!"...:mrgreen:

 

Nå sidespring...ellers et sødt billede...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du god :5up:

 

Tonks, er det ok med dig hvis jeg bruger dette billede i stedet? Dit var også rigtig godt, men her kan man se hele Baldur :-D

 

Jeg foretrækker faktisk det billeder, der er beskåret. :hmm: Det er nok fordi, at jeg tænker på, hvordan det vil se ud i lille format oppe i hjørnet, og så er der mere fokus på Baldur, fordi der er mindre "udenoms-halløj". Men det er selvfølgelig op til dig. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg foretrækker faktisk det billeder, der er beskåret. :hmm: Det er nok fordi, at jeg tænker på, hvordan det vil se ud i lille format oppe i hjørnet, og så er der mere fokus på Baldur, fordi der er mindre "udenoms-halløj". Men det er selvfølgelig op til dig. :-)

 

 

eller man kunne beskære det nye hvor Lonny er samlet på midten, og stadig få hele Baldur med...huha, jeg er go...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke uploade billeder? Jeg ved ikke hvorfor, men har et godt billede. Er der nogen der kan hjælpe?

 

Når du går ind i besvar så nederst på siden står der upload filer

 

Så siger du vælg arkiv og vælger dit billede og bagefter husk at trykke på upload når den så er færdig så lukker du vinduet og sender dit svar ;-) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...