Hop til indhold

gigt, godt svømmested for golden i århus


Gæst chrispy
 Share

Recommended Posts

Gæst chrispy

Da vores 8 år gamle golden har fået konstateret slidgigt men dyrlægen mente han kunne have tid endnu på smertestillende (så mild dosis som muligt) men samtidig anbefalede han kom ud og svømme... Det er jo perfekt for en vandglad hund.

Vi mangler dog et godt råd til hvor vi tager ham hen og svømmer.. Der skal blive hurtigt dybt så han får svømmet ikke bare hoppet rundt i vandet...

Vi bor i Århus V.

Gode råd modtages med glæde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores 8 år gamle golden har fået konstateret slidgigt men dyrlægen mente han kunne have tid endnu på smertestillende (så mild dosis som muligt) men samtidig anbefalede han kom ud og svømme... Det er jo perfekt for en vandglad hund.

Vi mangler dog et godt råd til hvor vi tager ham hen og svømmer.. Der skal blive hurtigt dybt så han får svømmet ikke bare hoppet rundt i vandet...

Vi bor i Århus V.

Gode råd modtages med glæde :-)

 

Hvad med hundesvømmehal?? der er vandet heller ikke så koldt. prøv at se midtjysk hundecenter, de har svømmehal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Bantus skriver kunne en hundsvømmehal være en mulighed :-)

 

Jeg bruger Østjysk Hundecenter flittigt, og er glad for at komme der :-Dogså selvom indehaveren vist ikke er alles kop the ;-)

 

Skal det være helt gratis kan jeg anbefale grusgraven ved skydeklubben mellem Lisbjerg og Elev - men den kan godt være noget overrendt af både folk og fæ især når vejret er godt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Bantus skriver kunne en hundsvømmehal være en mulighed :-)

 

Jeg bruger Østjysk Hundecenter flittigt, og er glad for at komme der :-Dogså selvom indehaveren vist ikke er alles kop the ;-)

 

Skal det være helt gratis kan jeg anbefale grusgraven ved skydeklubben mellem Lisbjerg og Elev - men den kan godt være noget overrendt af både folk og fæ især når vejret er godt :(

 

 

Ja - indehaveren er... erm... Temperamentsfuld er vist det pæneste jeg kan sige om hende :lol:

Personligt gad jeg hverken at finde mig i hende behandling eller lægge så meget som 1 øre der!

 

Når det er sagt, så synes jeg faciliteterne så godt ud, og det virkede også som om der er mulighed for at undgå kontakt med indehaver når man først er i gang derude!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har mulighed for det vil jeg anbefale dig at køre til Fløjstrup Strand.

 

Jeg har en gammel schæferhan, som ligesom din, ikke skal hoppe for meget, men gerne svømme en masse. Jeg bor selv i den nordlige del af Århus, men kører gerne til Fløjstrup, da der er langt dybere der end her hvor vi bor ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chrispy

Tak for tipsne, min kæreste synes hunde"svømmehal" er latterligt så der kræver han nok lidt bearbejdning :blink: men vi vil nok besøge fløjstrup strand og grusgraven som er nævnt her og indtil videre trives hunden og er ikke mærket af sin gigt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...