Hop til indhold

Mike Og Leo aktivitetslegetøj ?


Trine
 Share

Recommended Posts

Er der nogle herinde der kender til de to produkter ???

 

Min veninde får dem snart hjem i hendes web butik og taler meget varmt for dem. Hun siger "larmer ikke, tvinger hunden til at tænke kreativt, flere mulighedder, kan udbygges med to og tre.

Jeg vil gerne lige høre lidt mere før jeg køber nogle, for hun vil vist starte ud med et tilbud ved køb af to stk. Dette tilbud kører kun i starten og man vil jo gerne spare nogle penge :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er glade for Leo'en her i huset :5up:

 

Mike er det ikke den anden udgave :neutral: den har vi ikke prøvet, vi holder os til det efterprøvede ;-)

 

Begge er i øvrigt rigtig rigtig billige hos Tilst Dyrehospital og Smedebakken Foder, hvor den store koster 120, normalpris andre steder er 199 :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har to leo'er, som jeg sætter sammen. Dem er Tyson rigtig glad for, så de får en anbefaling herfra. :5up: Jeg bruger også kong, men jeg bruger dem forskelligt (kong til hjemmelavet hundemad og leo til "løse" godbidder som f.eks. kyllingehapser og fish bites), så jeg er glad for at have begge dele. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har to leo'er, som jeg sætter sammen. Dem er Tyson rigtig glad for, så de får en anbefaling herfra. :5up: Jeg bruger også kong, men jeg bruger dem forskelligt (kong til hjemmelavet hundemad og leo til "løse" godbidder som f.eks. kyllingehapser og fish bites), så jeg er glad for at have begge dele. :-)

 

Jeg købte både en Mike og en Leo, de var på bud til 310.- for begge. Nu hvor vi har prøvet dem kan jeg godt se din fidus med at bruge dem til løse godbidder. Så bruger jeg kongén til våd snask, men hold da op hvor Bella hygger sig med dem. Hun får sit aften foder fordelt i dem begge og der går ca. ½ time før jeg ser noget til hende igen. Jeg venter lige en uges tid med at sætte dem sammen. Så det er ikke et køb jeg fortryder og så larmer de ikke på trægulvet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariel-j

Zeus har både en Leo og en Mike. Han er faktisk mest til Mike, men det er nok forskelligt fra hund til hund.

 

Vi bruger dem hver eneste dag. Han får 1/3 del af hans foder enten i Mike, Leo eller dem begge sat sammen. Han kan bruge lang tid på at kaste rundt med dem, og de er fantastiske, da de ikke larmer så meget.

 

Jeg har forsøgt, at uploade en video, som jeg tog igår... Jeg dog ikke om det virker. Men her leger Zeus hvertfald med Mike. Han har fundet ud af, at han ikke bare kan trille med Mike for at få foderet ud. Derfor har han opfundet sin helt egen kasteteknik :-P

 

[media]

[/media] Redigeret af mariel-j
Link til indlæg
Del på andre sites

Ku I ikke lige linke til dem:5up:

 

for mig er det en by i Rusland, hvad det er I snakker om:oops:

 

Det er her jeg har købt mine www.apporten.dk

 

Hvis du vil have en af hver, skriver du bare til dem og spørger. Hende der har butikken er altid flink til og hjælpe.

 

Her et et link til grossisten der er mange gode billeder www.abconzept.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det de samme som her: http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=167811&ProductName=Leo%2Dextra+%2D+super+aktivitetsleget%F8j&GroupName=HundeLeget%F8j&GroupGuid=20

 

har tit tænkt på hvad det var og om de overhovedet duede til noget :lol: :blink:

 

Jep det er dem, de er super gode til tørfodder og så larmer de ikke hvis man bruger dem inden for.

De er billiger ved www.apporten.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget tørfoder kan der være i sårn en stor Mike? Vi har en leo herhjemme, men jeg har aldrig rigtig fundet ud af at bruge den.. Måske vi skulle prøve igen *S*

 

i Leo kan der vel være ca. 3 dl. og i Mike ca. 4 dl. i de store modeller.

Du skal fylde dem godt op med små stykker til at starte med, så hunden næsten ikke skal gøre noget for at få dem ud.

Når den har luret tekniken, kan du begynde at fylde større stykker i.

Link til indlæg
Del på andre sites

i Leo kan der vel være ca. 3 dl. og i Mike ca. 4 dl. i de store modeller.

Du skal fylde dem godt op med små stykker til at starte med, så hunden næsten ikke skal gøre noget for at få dem ud.

Når den har luret tekniken, kan du begynde at fylde større stykker i.

 

Vi prøvede lige Leo'en her til morgen.. Den fangede hun nu med det samme *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Zeus har både en Leo og en Mike. Han er faktisk mest til Mike, men det er nok forskelligt fra hund til hund.

 

Vi bruger dem hver eneste dag. Han får 1/3 del af hans foder enten i Mike, Leo eller dem begge sat sammen. Han kan bruge lang tid på at kaste rundt med dem, og de er fantastiske, da de ikke larmer så meget.

 

Jeg har forsøgt, at uploade en video, som jeg tog igår... Jeg dog ikke om det virker. Men her leger Zeus hvertfald med Mike. Han har fundet ud af, at han ikke bare kan trille med Mike for at få foderet ud. Derfor har han opfundet sin helt egen kasteteknik :-P

 

[media]

[/media]

 

Det var sjovt at se.. Kunne jeg få dig til at at optage, når han får en med en leo og mike sat sammen?:oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Superhund :5up: Så er det bare at fylde større stykker i eller sætte den sammen med en anden Leo / Mike

 

Det vil jeg gerne lige se på en video først, for jeg fatter ikke lige hvordan det kan lade sig gøre at få noget ud af, ved at sætte dem sammen:oops:

 

Ja hun er jo labber, så var godt klar over, det nok skulle lade sig gøre:mrgreen::lol:´

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg gerne lige se på en video først, for jeg fatter ikke lige hvordan det kan lade sig gøre at få noget ud af, ved at sætte dem sammen:oops:

 

Ja hun er jo labber, så var godt klar over, det nok skulle lade sig gøre:mrgreen::lol:´

 

Du kan prøve at se inde på grossistens hjemmeside, jeg mener der er en video med det. www.abconzept.dk

 

Men ellers kommer det jo ud i krydsene, når hunden bider / kaster med dem. Nogle hunde er også meget dygtige til at få dem fra hinanden.

 

Og som du selv sige "hun er jo en labber" så hun giver nok ikke op ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan prøve at se inde på grossistens hjemmeside, jeg mener der er en video med det. www.abconzept.dk

 

Men ellers kommer det jo ud i krydsene, når hunden bider / kaster med dem. Nogle hunde er også meget dygtige til at få dem fra hinanden.

 

Og som du selv sige "hun er jo en labber" så hun giver nok ikke op ;-)

 

Jeg tror hendes foderpiller er lidt for store til den.. De kommer fint ud gennem flaskehalsen, men jeg tror faktisk ikke de kommer ud gennem hullerne.. Jeg må lige se, næste gang hun får den..

 

Der var desværre kun videoklip for Leo alene og 3 leo'er sat sammen.. Men tak for linket og så må vi se, om der ikke evt er en herinde, der kan lokkes til at lave en video:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...