Hop til indhold

Mike Og Leo aktivitetslegetøj ?


Trine
 Share

Recommended Posts

Gæst mariel-j
Uuuh tusind tak:-D Vil gerne lige se det, før jeg går ud og bruger flere penge:lol::lol:

 

Værs´go! :-)

 

 

Teknikken er nok meget forskellig fra hund til hund. Men her er hvertfald Zeus endnu engang - denne gang med Leo og Mike sat sammen.

 

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariel-j

 

Nu kan jeg ikke lige få linket til at virke, men hvis det er de der lilla tug-a-jug nogle (som jeg kan ane i adresselinjen), hvor de skal hive i et reb for at få godbidderne ud af en flaske... Ja, så er din hund ikke den eneste. Det har Zeus bestemt heller ikke fattet pointen af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke lige få linket til at virke, men hvis det er de der lilla tug-a-jug nogle (som jeg kan ane i adresselinjen), hvor de skal hive i et reb for at få godbidderne ud af en flaske... Ja, så er din hund ikke den eneste. Det har Zeus bestemt heller ikke fattet pointen af :mrgreen:

 

Jep det er den.. Den står liiige så fint i mit skab... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aii, hvis denne tråd bliver meget længere, er jeg jo nødt til at købe Mike og leo :evil:

 

Jamen så gør jeg den lidt længere :mrgreen:

 

Men jeg har det på samme måde -er tæt på at købe et sæt.

Det har jeg godt nok været flere gange før, hvor jeg alligevel er blevet enig med mig selv om, at vi har helt vildt meget, som ikke bliver brugt så tit....:-D

 

men måske vi alligevel skal prøve dem...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aii, hvis denne tråd bliver meget længere, er jeg jo nødt til at købe Mike og leo :evil:

 

Jeg må tilstå:

 

Jeg kom til at købe en Mike i går:oops: Og en anden foderaktivitetsdims.. :oops:

 

Og i dag har jeg fjernet rebet fra den der tug-jug dims ting.. Så kan hun prøve den i morgen tidlig..

 

Leo har jeg i forvejen.. nøj den er snasket, når Luna har været igang *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da en god ide:-D Så har jeg også lidt at veksle mellem.

 

Sjovt - jeg har gså investeret i sådan en - Oskar er ellers meget kvik udi div. aktiveringslegetøj/spil, men denne her gider han ikke. Nu står den også fint i et skab....

Jeg tror, jeg prøver at fjerne snoren - tak for tip:-D

 

Det var så lidt. Så står den da ikke bare og samler støv :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...