Hop til indhold

Akita -En hund bliver gammel...


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Jeg bad Martin tage afsted til dyrlæge med Akita i dag (jeg skulle arbejde), da jeg bare slet ikke er tilfreds med hvordan hun har det :(. Hun skulle have været afsted om en uge, men jeg kunne ikke vente.

Hendes lever er ved at stå af, og der er ikke noget at g¢re :megaked: Det er bare slet ikke sjovt at være os lige nu. Dyrlægen har givet hende et par uger max. Det er totalt uvirkeligt... :(

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bad Martin tage afsted til dyrlæge med Akita i dag (jeg skulle arbejde), da jeg bare slet ikke er tilfreds med hvordan hun har det :(. Hun skulle have været afsted om en uge, men jeg kunne ikke vente.

Hendes lever er ved at stå af, og der er ikke noget at g¢re :megaked: Det er bare slet ikke sjovt at være os lige nu. Dyrlægen har givet hende et par uger max. Det er totalt uvirkeligt... :(

 

Det gør mig virkelig ondt for Jer. Det gør altid ondt at miste en hund, men en gammel ven, som man har delt alt med i mange år - det kan slet ikke beskrives :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bad Martin tage afsted til dyrlæge med Akita i dag (jeg skulle arbejde), da jeg bare slet ikke er tilfreds med hvordan hun har det :(. Hun skulle have været afsted om en uge, men jeg kunne ikke vente.

Hendes lever er ved at stå af, og der er ikke noget at g¢re :megaked: Det er bare slet ikke sjovt at være os lige nu. Dyrlægen har givet hende et par uger max. Det er totalt uvirkeligt... :(

 

Det gør mig utroligt ondt.. Mange varme tanker sender jeg til jer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror der er blvet sagt alt hvad der at sige :ae::ae:

 

Det gode ved dyr er at vi trods alt kan lade dem få fred den dag de for alvor lider og ikke som mennesker som kan ligge i flere år uden at komme afsted.

 

Men derfor er turen til dyrlægen jo ikke nem alligevel. I mine øjne er den største kærlighed man kan vise sit dyr, at have mod til at sige når nok er nok :ae:

 

Nyd hende så længe i har mulighed for det og hav god samvittighed den dag det er slut for du har jo givet hende et fantastisk liv og kunne hun selv vælge ville hun ikke have valgt nogen andre end jer :-D

Redigeret af linda-hvid
manglede lige et meget vigtigt "ikke"
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

Også medfølende tanker herfra. :cry:

 

Det er sørgeligt, og vil også tænke det er hårdt når man ved, at nu er tiden inde.

 

Jeg håber i kan nyde den sidste tid med hende, så hun forlader jer som dem i var og er - de bedste ejere hun kunne få :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak allesammen :kys:

 

Akita er ved godt mod i dag, hun bed mig i armen da jeg legede med hende her til aften :lol::mrgreen:

Her er et par billeder fra vores morgentur i morges. Gik op i den anden ende af byen, til en stubmark de godt kan lide.

30-08-09morninginthefields001.jpg

 

30-08-09morninginthefields008.jpg

 

30-08-09morninginthefields009.jpg

 

30-08-09morninginthefields012.jpg

 

30-08-09morninginthefields015.jpg

 

30-08-09morninginthefields019.jpg

 

rulle rulle :mrgreen:

30-08-09morninginthefields022.jpg

 

Lexis smukke smil :bigsmile:

30-08-09morninginthefields024.jpg

 

Smukke T¢s :hjerte:

30-08-09morninginthefields028.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...