Hop til indhold

Akita -En hund bliver gammel...


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for de s¢de ord :-D

Hun virker stabil faktisk, men ikke helt så frisk som jeg godt kunne tænke mig. Altså, det er lidt svært, for jeg går ca en time med dem hver morgen, og på et eller andet plan er det sku flot af de to gamle at de stadig kan, og nyder det! Dertil kommer der jo alt fra mellem en halv til halvanden times gåtur i l¢bet af resten af dagen oveni..

Hvis man ikke kender hende, ser hun ikke syg ud, bare lidt gammelmandsagtig og sammenfalden i muskulaturen. Hun er lidt vommet også, delvis det er meget svært at finde balancen i at fodre hende optimalt, og delvis fordi hendes mavemuskler simpelthen ikke holder sammen på det hele mere, og hun er blevet lidt slatten :genert:

For det meste er hun godt sulten, og så kommer jeg nok til at give hende lidt for meget :engel: men i dag fik jeg ikke givet hende en lille frokost da vi var hjemme fra arbejde, og da vi gik aftentur blev hun lidt dårlig og kastede mavesyre op.

Oplast er en af de ting der, if¢lge dyrlægen, vil ske oftere og oftere som led i at hendes uvirksomme lever forgifter hendes krop, men jeg vælger at tro at i aften var det fordi hun havde en hel tom mave.

Jeg tror ikke hun selv har det godt med at blive gammel, og jeg håber og beder til at have styrken og troen på mig selv, til at få sagt farvel i tide. Men forhåbentlig ikke lige de næste par dage :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de s¢de ord :-D

Hun virker stabil faktisk, men ikke helt så frisk som jeg godt kunne tænke mig. Altså, det er lidt svært, for jeg går ca en time med dem hver morgen, og på et eller andet plan er det sku flot af de to gamle at de stadig kan, og nyder det! Dertil kommer der jo alt fra mellem en halv til halvanden times gåtur i l¢bet af resten af dagen oveni..

Hvis man ikke kender hende, ser hun ikke syg ud, bare lidt gammelmandsagtig og sammenfalden i muskulaturen. Hun er lidt vommet også, delvis det er meget svært at finde balancen i at fodre hende optimalt, og delvis fordi hendes mavemuskler simpelthen ikke holder sammen på det hele mere, og hun er blevet lidt slatten :genert:

For det meste er hun godt sulten, og så kommer jeg nok til at give hende lidt for meget :engel: men i dag fik jeg ikke givet hende en lille frokost da vi var hjemme fra arbejde, og da vi gik aftentur blev hun lidt dårlig og kastede mavesyre op.

Oplast er en af de ting der, if¢lge dyrlægen, vil ske oftere og oftere som led i at hendes uvirksomme lever forgifter hendes krop, men jeg vælger at tro at i aften var det fordi hun havde en hel tom mave.

Jeg tror ikke hun selv har det godt med at blive gammel, og jeg håber og beder til at have styrken og troen på mig selv, til at få sagt farvel i tide. Men forhåbentlig ikke lige de næste par dage :5up:

 

Dejligt at høre at hun stadig er så frisk :5up: :hjerte:

 

Ang. det markerede - Tvivl ikke, det har du:!:

 

Du vil vide, når tiden er inde og handle derefter - hovedet vil tage over, og gøre det der skal gøres, på en fattet og værdig måde, og så vil du bryde sammen bagefter :megaked: :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så bange for at fortryde bagefter :megaked:

 

Det tror jeg ikke, du vil :ae: Dette er blot endnu engang, du sætter Akitas behov over dine, det har du gjort en million gange før, dette er blot en mere :ae: :ae:

 

Hvis du skulle fortryde, er det dit hjerte, der fortryder på dine vegne, dit hoved vil 100% vide, at du har gjort det bedste og det rigtige for Akita :kys:

 

Det betyder ikke, at smerten ikke vil æde dig op ind i mellem, men den bliver - relativt - hurtig til at leve med :ae: :ae:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

puuhaa... sidder og får en klump i halsen, fuck jeg er ked af det på dine vegne :(

 

Du trænger til sådan en :ae: og sådan en a010.gif

 

Som de andre siger, så er det dig det kommer til at være værst for. Akita mærker ikke noget, også er det overstået og du går ikke med ondt i maven og tænker på hvornår du mon skal finde hende livløs :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er så umådelig smuk og stolt at se på på det sidste billede du har lagt ind.

Jeg har så ondt af dig og hvad du går i møde for det kommer jo helt sikkert til at gøre frygteligt ondt lige meget hvor meget du forbereder dig og lige meget hvor rigtigt det er.:megaked:

Jeg mistede Amanda for nu snart et år siden og jeg kan kun trøste med at det bliver bedre med tiden, selvom det måske altid vil gøre en smule ondt at tænke på hvad du har mistet. k055.gif

 

Akita kan være lykkelig for at hun har en mor der er så god imod hende at hun ikke lader hende lide men giver hende en værdig afslutning når tiden kommer for hende at sige farvel og måske på gensyn engang.

 

Knus og kram herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...