Hop til indhold

Tillykke Til Aslan med de 30.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Mange tak :kys:

 

 

Den med vejret ved jeg nu ikke helt om er min skyld :oops: Vi havde små regn her i Ringe :mrgreen:

 

 

I lørdags brokkede jeg mig over at aslan aldrig ville ligge i arm med mig om morgenen de dage hvor jeg kunne sove længe....................

 

Den alle bedste "gave" var at igår aftens kravlede Aslan op til mig i sengen, smed sig halvt oven på mig, lagde hovedet p min arm og svingede tungen op på min hage og gav mig et møz, 3 min senere hoppede han ned igen.

 

DET var dejligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAH, og så min nevø på 4 og niece på 11 ringede og sang føsdags sang, min nevø slutter ud med, "hvordan er det så at blive 31"

 

Og så kunne jeg hører min søster i baggrunden,"nej, det var tredive" :mrgreen:

 

 

Og arn er en god film.........men jeg trod vivrkelig ikke man får noget ud af den hvis man ikke har læst bøgerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

I lørdags brokkede jeg mig over at aslan aldrig ville ligge i arm med mig om morgenen de dage hvor jeg kunne sove længe....................

 

Den alle bedste "gave" var at igår aftens kravlede Aslan op til mig i sengen, smed sig halvt oven på mig, lagde hovedet p min arm og svingede tungen op på min hage og gav mig et møz, 3 min senere hoppede han ned igen.

 

DET var dejligt :blink:

 

Dyyyyygtig Aslan, give mor sådan en fantastisk gave:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...