Hop til indhold

Hunde- luftning & træning.


Gæst HundeLegeplads
 Share

Recommended Posts

Gæst HundeLegeplads

Goddag.

 

Jeg er en ung mand på 28 bosat i Greve. Jeg har stort set hele mit liv været omgivet af dyr og specielt hunde, hvilket også afspejler sig i mit arbejde.

 

Jeg nyder livet med dyr og hunde og kunne ikke forestille mig en' dag uden massere af kærlighed til mine hunde.. Jeg har idag to dejlige hunde som slet ikke kan undværes...

En sort han schæfer på 8 år (førerhund) og en 3½ årig kleiner münsterländer tæve. De er to vidt forskellige hunde med to meget forskellige baggrunde.

Schæferen (Jason) har jeg haft fra hvalp, hvor han har gået til hvalpetræning, hundeskove, adfærdstræning m.v. Kleiner Münsterländeren fik jeg som hittehund (hvordan kan folk anskaffe sig en hund og efterlade den i en container???). Det stod mig klart fra første øjekast, at hvis hun kunne sammen med schæferen, så skulle hun være min... De var venner fra første sekundt og kan d.d. slet ikke undvære hinanden...:)

 

 

Jeg er hundefører ved TFDK (TotalForsvarDanmark) med min schæfer og arbejder selvstændigt som hundelufter og træner ved siden af.

 

Så fylder arbejdet mere end først antaget, er hverdagen blevet for stresset eller vil man bare gøre lidt ekstra godt for sin hund(e), jamen så er det måske mig man skal kontakte.

 

Jeg tilbyder:

 

Gåtur á 45-60min

Gåtur á 45-60min samt 25min intensiv træning (kun positivindlæring og kærlighed)

Gåtur á 45-60min samt søgning.

Gåtur á 45-60min samt børstning og muskel/led massage.

 

 

Så skulle ovennævnte ha' interesse, så kontakt mig gerne.

Redigeret af HundeLegeplads
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HundeLegeplads

Hej Miss_Menelli..

 

Først tak for dine positive ord, altid dejligt at blive godt modtaget og ens arbejde falder i god jord..

 

Jamen er da ked af, at jeg har bosat mig i Greve, men ikke der findes nogle i dit nærområde, som har samme interesse og kærlighed til dyr som jeg..??

 

Mvh

Thomas

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...