Hop til indhold

Aldrig har jeg set noget så hjælpeløst


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman

Hun lyder som en seksuelt understimuleret Terrier på Speed.

 

Hvad sagde hun egentligt??

Ajj pis .

 

Omvendt bevisbyrde. Hmm

 

Ja kan man ikke bevise at der er pitt i en hund så kan man da da bare foreslå at at ejeren skal bevise at der IKKE er.

 

Jamen er det ikke SocDem i en nøddeskal.

 

" Hej vil do godt bevise at det IKKE er kamphund i din hund."

"Øhh ja Hvordan skal jeg gøre det?"

"Det ska do få din dyrlæge til."

"oookayyy. Hvordan skal han bevise Det?"

"Ajjj det skal han bare"

 

"Jamen det er jo en Rottweiler. Kan du ikke se det?"

 

"Jo men du skal så bare lige bevise at der ikke er kamphund i."

 

"Hvilken kamphund leder vi specielt efter som der ikke må være iblandet??

 

" En kamphund for fanden" " Fatter du det"

 

" Næ det fatter jeg ikke. Men jeg er heller ikke socialdemokrat"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun lyder som en seksuelt understimuleret Terrier på Speed.

 

Hvad sagde hun egentligt??

Ajj pis .

 

Omvendt bevisbyrde. Hmm

 

Ja kan man ikke bevise at der er pitt i en hund så kan man da da bare foreslå at at ejeren skal bevise at der IKKE er.

 

Jamen er det ikke SocDem i en nøddeskal.

 

" Hej vil do godt bevise at det IKKE er kamphund i din hund."

"Øhh ja Hvordan skal jeg gøre det?"

"Det ska do få din dyrlæge til."

"oookayyy. Hvordan skal han bevise Det?"

"Ajjj det skal han bare"

 

"Jamen det er jo en Rottweiler. Kan du ikke se det?"

 

"Jo men du skal så bare lige bevise at der ikke er kamphund i."

 

"Hvilken kamphund leder vi specielt efter som der ikke må være iblandet??

 

" En kamphund for fanden" " Fatter du det"

 

" Næ det fatter jeg ikke. Men jeg er heller ikke socialdemokrat"

 

troede du viste alle racer der kan finde på at angribe andre hunde er kamphunde.....:roll: du er hjælpeløs

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun lyder som en seksuelt understimuleret Terrier på Speed.

 

Hvad sagde hun egentligt??

Ajj pis .

 

Omvendt bevisbyrde. Hmm

 

Ja kan man ikke bevise at der er pitt i en hund så kan man da da bare foreslå at at ejeren skal bevise at der IKKE er.

 

Jamen er det ikke SocDem i en nøddeskal.

 

" Hej vil do godt bevise at det IKKE er kamphund i din hund."

"Øhh ja Hvordan skal jeg gøre det?"

"Det ska do få din dyrlæge til."

"oookayyy. Hvordan skal han bevise Det?"

"Ajjj det skal han bare"

 

"Jamen det er jo en Rottweiler. Kan du ikke se det?"

 

"Jo men du skal så bare lige bevise at der ikke er kamphund i."

 

"Hvilken kamphund leder vi specielt efter som der ikke må være iblandet??

 

" En kamphund for fanden" " Fatter du det"

 

" Næ det fatter jeg ikke. Men jeg er heller ikke socialdemokrat"

 

Jamen du ved da også godt at en Rottweiler er en kamphund? Når ekstrabladet siger det, så passer det altså!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hvad man kan forvente af en socialdemokrat. :mrgreen:

 

Ja, indenfor de senere år er der desværre nok blevet sådan :???:

Alene at foreslå omvendt bevisbyrde er et uhørt opgør med god dansk retspraksis, som S selv har været med til at etablere. Det er faktisk lidt uhyggeligt - hvad bliver det næste? :scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo et eller andet sted det samme som at forbyde hunde uden tavel.. I hvertfald hvis man vil være sikker på at den ikke pludselig bliver aflivet. for selvom det så er en papirløs chiwawa (staves?) er det jo umuligt at bevise noget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, indenfor de senere år er der desværre nok blevet sådan :???:

Alene at foreslå omvendt bevisbyrde er et uhørt opgør med god dansk retspraksis, som S selv har været med til at etablere. Det er faktisk lidt uhyggeligt - hvad bliver det næste? :scared:

 

 

Ja, jeg håber ikke det er det niveau der kommer til at præge dansk politik i fremtiden. Jeg har ikke selv set klippet (er på arbejde), men vedkommende er vel valgt ind fordi hun er blond, har store bryster eller lignende....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe...vi skal forhåbentlig ikke ud i sådan noget...omvendt bevisbyrde...suk...der var også en bruger der foreslog det herinde i går...:mrgreen:

Hvor går grænsen hvis man først begynder at pille ved det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
troede du viste alle racer der kan finde på at angribe andre hunde er kamphunde.....:roll: du er hjælpeløs

 

Ja, jeg håber ikke det er det niveau der kommer til at præge dansk politik i fremtiden. Jeg har ikke selv set klippet (er på arbejde), men vedkommende er vel valgt ind fordi hun er blond, har store bryster eller lignende....

 

Næ hun er valgt ind for at sige en hel masse omkring at vi skulle have et dyrepoliti. Men det forslag var så dårligt underbygget og uden en pose penge bundet i halen at det faldt efter første behandlingen. Hun og hendes "kammerater" lavede et sindsygt dårligt fodarbejde i den sag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
hehe...vi skal forhåbentlig ikke ud i sådan noget...omvendt bevisbyrde...suk...der var også en bruger der foreslog det herinde i går...:mrgreen:

Hvor går grænsen hvis man først begynder at pille ved det?

 

Nåhr ja det var hende der topsytop- tingen der ikke gad svare på spørgsmål.

Tror du det var hende??? uhuhuh hehe

 

For der kan da ikke være ret mange der får så sindsyge ideér.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg håber ikke det er det niveau der kommer til at præge dansk politik i fremtiden. Jeg har ikke selv set klippet (er på arbejde), men vedkommende er vel valgt ind fordi hun er blond, har store bryster eller lignende....

 

Tja.. Hun er blond.. Men er sådan riiiiiiimelig sikker på det ikke er for hendes skønne ydre hun er blevet valgt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sammenligningen med en seksuelt understimuleret terrier på speed er ikke helt ved siden af.. Hverken af udseene eller opførsel.. Lad os se om hun får lov at komme på Tv igen..? Hun skader da resten af partiet på den måde!

 

Tænker næsten der må være en eller anden som ikke har brudt sig om hende og givet hende de forkerte papirer inden interviewet..

Var flad af grin da hun kom til at sige hun havde arbejdet på det siden 07, efter hun lige havde sagt at det de havde fundet ud af var at "kasterlisasion" var en løsning, men at hun ikke var klar over om det ville virke :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nåhr ja det var hende der topsytop- tingen der ikke gad svare på spørgsmål.

Tror du det var hende??? uhuhuh hehe

 

For der kan da ikke være ret mange der får så sindsyge ideér.

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Det er jo et eller andet sted det samme som at forbyde hunde uden tavel.. I hvertfald hvis man vil være sikker på at den ikke pludselig bliver aflivet. for selvom det så er en papirløs chiwawa (staves?) er det jo umuligt at bevise noget..

 

Og nu skal dem med terrier tage sig i agt, der er nemlig terrier i kamphundene, så vogt jer:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har udviklet mig til den helt store spammer :mrgreen:[email protected]

 

Jeg vil opfordre alle til at spørge ind til det der smarte kasterilisering :cool:

 

Hej søde Julie

 

Jeg så dit glimrende indslag i TV2 og blev helt opstemt, kasteriliseres, kan du forklare hvad det betyder? Jeg har nemlig kun fået min kamphund steriliseret og hun bider mig stadig, hver morgen når jeg vågner, jeg er begyndt at være lidt bekymret over om det skal gå ud over naboens børn.

 

Har du overvejet om bandemedlemmer skal kasteriliseres? Vi er stærkt plaget af dem her på Nørrebro, og jeg ville så gerne om bander kunne blive forbudt og kasteriliseret så jeg kan gå i fred på gaden.

 

I håb om at du har tid at svare mig

 

Mange hilsner fra

Bati Og kamphunden Petrine

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Sammenligningen med en seksuelt understimuleret terrier på speed er ikke helt ved siden af.. Hverken af udseene eller opførsel.. Lad os se om hun får lov at komme på Tv igen..? Hun skader da resten af partiet på den måde!

 

Tænker næsten der må være en eller anden som ikke har brudt sig om hende og givet hende de forkerte papirer inden interviewet..

Var flad af grin da hun kom til at sige hun havde arbejdet på det siden 07, efter hun lige havde sagt at det de havde fundet ud af var at "kasterlisasion" var en løsning, men at hun ikke var klar over om det ville virke :P

 

Uden at genere landets øvrige kvinder.

 

Så oplever vi (mænd) desværre at kvinder i tilspidsede situationer gerne foreslår kastalisation som løsning på alle mulige problemer hvor vold eller aggresion et indvolveret. Da de øjensynligt mener at testosteron alene er udløser af aggresiv adfærd.

Dette kan så undre nogen af os ( mænd) da vi netop oplever at der i politik og visse andre er et overtal af aggressive kvinder.

Er de så i virkeligheden mænd undercover eller trænger de til at blive kastrlitiseret. :mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
helt enig :mrgreen: men man ved jo aldrig, så mange "babes" er der jo hellere ikke i folketings salen, der skal være nogle til de gamle grise kan kigge på :mums:

 

Der er da Tina Nedergaard fra Venstre, Lene E til dem der er lidt ældre end mig, og hende der Et-eller-andet Abildgaard og Julie Rademacher fra S...det kan godt være jeg ikke følger med i folketingssalen, men jeg ved der findes lækre politikere(om de så faktisk kommer i folketingssalen skal jeg lade være usagt)...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...