Hop til indhold

Aldrig har jeg set noget så hjælpeløst


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Priceman
jeg kan heldigvis ikke se billedet, det er et rødt kryds :-D

 

Nu er der nok en grund eller to til at du ikke kan se visse billeder.

 

Her er et af en rigtig sød hund.

 

[ATTACH]12974[/ATTACH]

 

:rolleyes: Alle vi andre kan se det , kan du ikke??? :rolleyes::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Måske man skulle bestille en tid hos lægen til priceman, så han kan blive kastaliseret, sådan en bølle adfærd kan vi ikke have:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Nej, det må du altså ikke - tænk hvis han blev helt normal, så har vi jo ikke noget at grine af/blive hidsig på :mrgreen:

 

 

Og hvem spurgte så lige om jeres mening. ? hva hva hva .

Næ det var der vist ingen der gjorde.

 

Tanter. [ATTACH]12976[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Nej, det må du altså ikke - tænk hvis han blev helt normal, så har vi jo ikke noget at grine af/blive hidsig på :mrgreen:

 

Nå nej :mrgreen::mrgreen: ( jeg tror også helst jeg vil beholde ham lige som han er )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Han skal bare aflives skal han, chauvenistisk og terrier-racist, kan slet ikke have den slags :mrgreen:

 

Faktisk er han ingen af delene:-D det er kun når han er under cover som priceman, at han får de tendenser:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Han skal bare aflives skal han, chauvenistisk og terrier-racist, kan slet ikke have den slags :mrgreen:

 

Nu er du ikke sød.

 

Gå hen til din hidssige Nordmand og få nogle baaaaaank fra mig.

Bare sig han får dem igen en dag vi mødes. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Hjælp jeg blev overfaldet af en kamphund i går da jeg var ude at træne mit hold

hunden kom farende skambed mig, ( nå ja mit bukseben ) voldsomt, knurrede, ruskede m.m.

vidste ikke lige hvad jeg skulle, slå den, løbe væk, jeg var helt frustreret og i vildrede,

vi skal nu på holdet have det op og vende for at finde ud af om han skal kastreres, aflives eller bare nusses

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

nåååå ja nu husker jeg hvad jeg gjorde sidst

han vil jo bare have sine godbider som sædvanlig,

vedhæfter lige et billede af rovdyret

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjælp jeg blev overfaldet af en kamphund i går da jeg var ude at træne mit hold

hunden kom farende skambed mig, ( nå ja mit bukseben ) voldsomt, knurrede, ruskede m.m.

vidste ikke lige hvad jeg skulle, slå den, løbe væk, jeg var helt frustreret og i vildrede,

vi skal nu på holdet have det op og vende for at finde ud af om han skal kastreres, aflives eller bare nusses

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

:neutral:

nåååå ja nu husker jeg hvad jeg gjorde sidst

han vil jo bare have sine godbider som sædvanlig,

vedhæfter lige et billede af rovdyret

 

:lol:

 

Må med skam melde ud, at de eneste hunde jeg er bange for er gravhunde:oops: Jeg er blevet total til grin på træningsholdet, for vi træner med en ruhåret gravhund og træneren skulle liiiiige sige, at jeg var bange for den. Hey altså jeg står jo selv med en schæfer på 45 kg. - og så skulle hun lige røbe hvad jeg var bange for :evil: Ejeren af gravhunden kom så hen til mig og sagde, at hun var bange for schæfere, men at hun da godt turde klappe Alto - og tja, så måtte jeg jo ikke tabe ansigt, så det endte med at jeg også rørte gravhunden :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man stiller sig op og udtaler sig med hjemmelavede ord, hjemmelavede teorier (boligforeninger og almindelige mennesker har ingen problemer med at skelne mellem kamphund og andre hunde, det er kun dyrlæger), hvor stor bliver tiltroen så til den person?

 

Hvis hun ikke selv kan indse at hun er idiot, så må jeg jo gøre hende opmærksom på det (noget jeg dyrker i stor stil, ikke kun med politikere :oops:)

 

Dyb respekt for folk der stammer og har talefejl, men absolut ingen respekt for folk der er indbildske og bare lukker ord ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan være enig eller uenig med hende, men det er da ynkeligt at kaste sig over hende, fordi hun kommer til at sige et ord forkert, som i øvrigt på ingen måde forvirrer meningen.

 

Nu var det jo ikke det forkerte ord i sig selv, men dels det faktum at hun ikke kunne redegøre for hvorfor hunde skal "kastreliseres", og dels det øvrige indhold i forslaget - navnlig den del, der handler om at man nu ikke længere er uskyldig til det modsatte er bevist, et ellers fasttømret princip i alle retssamfund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...