Hop til indhold

Aldrig har jeg set noget så hjælpeløst


Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
Lidt ot - men er der nogen af jer der har set artikler eller hørt i radionen om, at der er begyndt at blive stjålet schæferhunde, der opholder sig i løbegårde ??

 

Var ude at gå med min træner igår og hendes mor ringede så og sagde at nu var der begyndt at blive stjålet hunde (især schæferhunde), der opholdt sig i løbegårde, fordi det nu ikke var "smart" at have kamphund mere ???

 

Du har ret . Helt OT i dnne tråd. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kors hvor jeg synes at denne tråd er under lavmålet :shock::cry:

 

Eksempler:

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg håber seriøst ikke at du har sendt den mail??? Og i fald du har, så håber jeg at Julie har et godt spamfilter og at din mail ryger direkte i "uønsket post", jeg synes at det er direkte ubehøvlet det du skriver :cry:

 

 

 

Det var en TALEFEJL!!! Som i øvrigt blev rettet med det samme. Jeg er enig i at hun bestemt ikke fik formidlet sit budskab særlig godt, men jeg synes at det er under lavmålet at kaste sig over hende på denne måde :cry:

 

 

 

 

Jeg synes nu også at hendes person fik et par "kærlige" ord med på vejen :cry: (se eksempel 2)

 

:5up:

Det er denne konkurrence om at kunne komme med de mest sarkastiske kommentarer, der er et af dette forums store problemer.

Jeg kan ikke opfatte det som andet end tom bralren i mangel af seriøse argumenter.

Alt andet lige må man da sige, at politikerne prøver at gøre noget i modsætning til os, der sidder her og bruger timevis på en diskussion i et forum, som på ingen måde giver os nogen indflydelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er skam velkommen til at undlade at læse tråden:-)

 

Hvad vil du egentlig med din kommentar ?? er det her ikke en fri debat ?

 

Og netop denne frie debat gør vel, at man også godt kan gøre opmærksom på når folk bliver for meget.

 

 

 

 

.......Og jeg er da helt enig men Nollike i hendes synspunkter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Og netop denne frie debat gør vel, at man også godt kan gøre opmærksom på når folk bliver for meget.

 

 

 

 

.......Og jeg er da helt enig men Nollike i hendes synspunkter.

 

Hvem pokker har udråbt Nollike til politimand m/K ??

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

Det er denne konkurrence om at kunne komme med de mest sarkastiske kommentarer, der er et af dette forums store problemer.

Jeg kan ikke opfatte det som andet end tom bralren i mangel af seriøse argumenter.

Alt andet lige må man da sige, at politikerne prøver at gøre noget i modsætning til os, der sidder her og bruger timevis på en diskussion i et forum, som på ingen måde giver os nogen indflydelse.

 

Fuldstændig enig. Men det er jo altid lettere at finde små detaljer man KAN misforstå så man kan få andre til at fremstå som tåber, end at komme med noget konstuktivt selv.

 

Tror også vi glemmer lidt at politikkerne aldrig bliver "klogere" end hvad deres rådgivere gør dem til.

 

Men man bør måske huske på at det parti man selv stemmer på heller ikke har kunnet fremstille en liste over kamp og muskelhunde. Så måske er det bare fordi startskudet til debatten er gået for tidligt.... for alle partier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuldstændig enig. Men det er jo altid lettere at finde små detaljer man KAN misforstå så man kan få andre til at fremstå som tåber, end at komme med noget konstuktivt selv.

 

Tror også vi glemmer lidt at politikkerne aldrig bliver "klogere" end hvad deres rådgivere gør dem til.

 

Men man bør måske huske på at det parti man selv stemmer på heller ikke har kunnet fremstille en liste over kamp og muskelhunde. Så måske er det bare fordi startskudet til debatten er gået for tidligt.... for alle partier.

 

Men nu har de jo altså nedsat en kommision, så de har jo fine rådgivere, de lytter bare ikke til dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:5up:

Det er denne konkurrence om at kunne komme med de mest sarkastiske kommentarer, der er et af dette forums store problemer.

 

Muligvis .Men vi morede os da vi gjorde det. Og vi blev jo seriøse senere, da vi var færdige med at være platte.:-D

 

Jeg kan ikke opfatte det som andet end tom bralren i mangel af seriøse argumenter.

 

Jamen det var det da også. Men vi blev jo seriøse senere. ikk´.:-D

 

 

Alt andet lige må man da sige, at politikerne prøver at gøre noget i modsætning til os, der sidder her og bruger timevis på en diskussion i et forum, som på ingen måde giver os nogen indflydelse.

 

Det syntes mig at du er en anelse nedladende i din tone. Men det er nok forkert opfattet. :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Fuldstændig enig. Men det er jo altid lettere at finde små detaljer man KAN misforstå så man kan få andre til at fremstå som tåber, end at komme med noget konstuktivt selv.

 

Det kom jo bagefter. Så du ikke det?

 

Tror også vi glemmer lidt at politikkerne aldrig bliver "klogere" end hvad deres rådgivere gør dem til.

 

Nå,,,, og ,,,???

 

De kan da for helvede tænke selv.

 

Men man bør måske huske på at det parti man selv stemmer på heller ikke har kunnet fremstille en liste over kamp og muskelhunde. Så måske er det bare fordi startskudet til debatten er gået for tidligt.... for alle partier.

 

Agurketid ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Man kan jo ikke svare på et spørgsmål man ikke forstår meningen med.

 

Men du kan godt stille et nyt spørgsmål, til det du ikke forstod meningen med.... sorry, det er altså for spøjst til mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Hvem pokker har udråbt Nollike til politimand m/K ??

 

Man kan jo ikke svare på et spørgsmål man ikke forstår meningen med.

 

Hvorfor gå ind i en debat , i en tråd bare for at fortælle os andre at vi er under lavmålet.

Hvem har gjort Nollike til " nej/ forbudt" damen.- Politimand m/k??

 

Det var det der var spørgsmålet. Hvad var det du ikke forstod??

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt ot - men er der nogen af jer der har set artikler eller hørt i radionen om, at der er begyndt at blive stjålet schæferhunde, der opholder sig i løbegårde ??

 

Var ude at gå med min træner igår og hendes mor ringede så og sagde at nu var der begyndt at blive stjålet hunde (især schæferhunde), der opholdt sig i løbegårde, fordi det nu ikke var "smart" at have kamphund mere ???

 

Har hørt et sted, kan desværre ikke huske hvor, at det er fordi schæferhundene bruges til at træne "kamphundene"!! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
:5up:Det er da i hvert fald fint af dig at indrømme, at du skifter mening.

 

Nu har jeg ikke skrevet at jeg har skiftet mening om noget.

Jeg finder stadig at dit tidligere indlæg var en kende nedladende.

Men jeg tilgiver at du kan have haft en anden mening, med din formulering. Og defor skriver jeg at det kan have være forkert opfattet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor gå ind i en debat , i en tråd bare for at fortælle os andre at vi er under lavmålet.

Hvem har gjort Nollike til " nej/ forbudt" damen.- Politimand m/k??

 

Det var det der var spørgsmålet. Hvad var det du ikke forstod??

 

Jeg forstår ikke hvorfor i opfatter det som politibetjent-agtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke skrevet at jeg har skiftet mening om noget.

Jeg finder stadig at dit tidligere indlæg var en kende nedladende.

Men jeg tilgiver at du kan have haft en anden mening, med din formulering. Og defor skriver jeg at det kan have være forkert opfattet. :5up:

 

Ok, så har jeg misforstået dig. Jeg troede, at du havde en anden mening nu, fordi du skrev i datid. Men du skal da have lov at synes, hvad du vil. Det holder mig ikke vågen, at du finder mig nedladende. Det er der jo trods alt ikke noget nyt i, og det er jo til tider også gengældt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...