Hop til indhold

Afliv alle hunde,uden stamtavle.


Gæst Pit-dog
 Share

Recommended Posts

Kom lige til at spekulere over hvad der kommer til at se med "racer" som fx dansk spids og finsk hyrdehund, som jo ikke er officielt "rigtige" racer endnu? Der er sikkert mange af den slags...?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Ja, han var ved at angribe kameraet med sine store bidske øjne :mrgreen: Jeg følte også lidt, at jeg satte livet på spil ved at tage det billede :cool:

 

Jeg syntes lige han skulle smutte over med hurtig færgen Ebletoft -Odden og lege med Tex.

 

[ATTACH]13023[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse.

 

Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece

 

Næh. Du kan da bare flytte til Danmark igen og følge med i debatten.

 

Både DKK og DB har klart og tydeligt meldt ud at dét ikke vil løse problemet, da problemet er at finde i den anden ende af hundesnoren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Er det nu vil skal fortælle dine historier om tex? kampterrien i forklædning? han har 2 rotter til at lære ham kamp teknikker (selvom rotterne nok har glemt hvad det er)

 

Tex er one of a kind :engel:

 

Hehe. Han træner på Rotterne ( de store ) og fanger rotterne på marken (de små) Eller,, han har faktisk kun fanget een , men det lyder godt at han er rottebetvinger

 

De store Rotter ken ikke fange en pind, de er for tunge i r...n til at fange mus og rotter. Men de er gode til at grave efter dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse.

 

Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece

 

Det er sjovt, jeg sagde til Bjørn for et par dage siden at det næste vel bliver at Dumle kommer i farezonen. Det er han så nu :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst EngelAriel

Ej, nu må de sku holde op, og tage at sætte sig ind i de problemracer det drejer sig om i stedet for. Det var dog det tåbeligste foreslag de længe er kommet med.

Blandingshunde kan være ligeså gode som racerene hunde. . . men problemet ligger altså nu engang hos muskelhundene som bliver blandet, og det er ikke altid lige heldigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forslag stiller Venstre for at gennem en årrække at komme kamphunde til livs,og jeg syntes ikke at høre den ellers allestedsnærværende Danske Kennel Klub have en kommentar,eller for den sags skyld Dyrenes Beskyttelse.

 

Skyldes det mon at min påstand om at Dansk Kennel Klub er en lobby som har en interesse i at man kun kan købe deres produkt,samt det faktum at de kører tandem med Dyrenes beskyttelse?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1205693.ece

Det er da bare det dummeste! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...