Hop til indhold

Ejer overfaldet af sine 2 kamphunde


Lonny
 Share

Recommended Posts

He he super sødt:-D

 

Jeg kender det godt, og vil bare lige sige, at rottweilere har tunger på størrelse med rådhuspladsen:mrgreen:

 

og enorme poter :shock: da jeg engang skulle passe den hersens dejlige rottweiler syntes jeg det var såååå flot at han satte sig pænt inden jeg lukkede ham ud i haven. Ja jeg var så stolt at jeg ikke engang lagde mærke til hvor han havde placeret poten, så da jeg gav fri satte han af med en enorm fart på min storetå og jeg endte med en forstuvet tå :shock::lol:

 

Det er dog stadig en af de dejligste hunde jeg har kendt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur besluttede sig en gang for at godt begge kunne ligge på den samme sofa, og at han ville ligge inderst. Det var helt fint med mig, og vi faldt rent faktisk begge i søvn :lun:

 

Men efter en halv times tid, så syntes Baldur at han lige skal strække sine ben, så han retter alle 4 ben og strækker rigtig godt igennem, men dette betyder at jeg så får alle hans ben lige i ryggen, og stille og roligt bliver skubbet ud over kanten på sofaen. Så jeg vågnede da jeg landede på gulvet ved siden af sofaen :lol:

 

Den kender jeg godt. Dumle ligger sig ofte imellem os om natten og når han først ligger sig ligger han fint sammenrullet, men når jeg vågner om morgenen har jeg lige et par centimeter at ligge på og Dumle fylder en halv madras :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kender jeg godt. Dumle ligger sig ofte imellem os om natten og når han først ligger sig ligger han fint sammenrullet, men når jeg vågner om morgenen har jeg lige et par centimeter at ligge på og Dumle fylder en halv madras :lol:

 

Sådan syntes jeg at jeg vågner hver morgen, og det er helt utrolig hvor meget sådan en lille hund (Luna er jo heller ikke så stor) kan fylde :shock:

 

Og man lægger slet ikke mærke til det i løbet af natten, jeg tror bare at de møver sig ind, sådan cm for cm :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
og enorme poter :shock: da jeg engang skulle passe den hersens dejlige rottweiler syntes jeg det var såååå flot at han satte sig pænt inden jeg lukkede ham ud i haven. Ja jeg var så stolt at jeg ikke engang lagde mærke til hvor han havde placeret poten, så da jeg gav fri satte han af med en enorm fart på min storetå og jeg endte med en forstuvet tå :shock::lol:

 

Det er dog stadig en af de dejligste hunde jeg har kendt :mrgreen:

 

Ja jeg ved altså ikke hvad det er med rotterne, men alle dem jeg har mødt, har haft tendens til at skulle have en pote på ens fod:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna har efterhånden fundet ud af at hun ikke gider at ligge yderst i sengen, hun havde lige en periode på 3 nætter hvor hun mente at hun skulle ligge yderst. Men når man så laver det der trick med at møve rundt, men stadig i samme retning som når man sover i midten, så ender man altså på gulvet :lol:

 

Så efter at hun for 3. gang var faldet ud af sengen, så gad hun ikke længere sove yderst :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg ved altså ikke hvad det er med rotterne, men alle dem jeg har mødt, har haft tendens til at skulle have en pote på ens fod:mrgreen:

Jeg tror det er alle store hunde, cujo er også genial til at stille sig på ens fod :roll: det er selvfølgelig ikke sjovt man står i klipklap og han sætter af med for at løbe imens en "klo" er placeret på ens tå :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er alle store hunde, cujo er også genial til at stille sig på ens fod :roll: det er selvfølgelig ikke sjovt man står i klipklap og han sætter af med for at løbe imens en "klo" er placeret på ens tå :megaked:

 

Jeg har et fint hul i min ene storetå efter at Baldur gjorde præcist det :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er nu værre når han sætter af på ens mave...

 

Baldur kan jo godt lide at ligge på min mave og nusse, men hvis Bo så kommer hjem imens han ligger der, så flyver Baldur op og ud til døren, alt imens han sætter af med alle sine 26 kilo lige i min mave :shock:

jo tak det gør pænt nas...

 

Skaller gør også ondt, når jeg kommer hjem efter kl 16, ja så er cujo ekstra glad, så hvis man prøver at bukke sig ned fordi han er så glad hopper han lidt med forkroppen for møsse, bang en skalle på hagen eller læben :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo tak det gør pænt nas...

 

Skaller gør også ondt, når jeg kommer hjem efter kl 16, ja så er cujo ekstra glad, så hvis man prøver at bukke sig ned fordi han er så glad hopper han lidt med forkroppen for møsse, bang en skalle på hagen eller læben :megaked:

 

Jeg har lært Luna og Baldur at jeg kun hilser når jeg er kommet ned og sidde på træppestenen, så de må pænt vente. Det har jeg gjort, fordi at så er jeg nede i deres højde og slipper for 2 hunde der forsøger at hopper op og slikke mig i hovedet. Sådan en to ivrige hunde skubber jo til hinanden, hvilket vil sige at det er totalt kaos og at de rammer rigtig meget forbi.

 

Så jeg valgte at gøre det sådan, for at sikre mig at jeg ikke kom mere til skade en absolut nødvendigt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lært Luna og Baldur at jeg kun hilser når jeg er kommet ned og sidde på træppestenen, så de må pænt vente. Det har jeg gjort, fordi at så er jeg nede i deres højde og slipper for 2 hunde der forsøger at hopper op og slikke mig i hovedet. Sådan en to ivrige hunde skubber jo til hinanden, hvilket vil sige at det er totalt kaos og at de rammer rigtig meget forbi.

 

Så jeg valgte at gøre det sådan, for at sikre mig at jeg ikke kom mere til skade en absolut nødvendigt :blink:

også en god ide, her forsøger jo slet ikke at hoppe op normalt, så gider han dårligt rejse sig fra kurven når vi komemr hjem, men hvis en af os ikke er hjemme udenfor normal "alene-tid" så reagere han næsten som om vi var fremmed når vi :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan fungerer det ikke hjemme hos os, ikke efter Luna er kommet til.

 

Baldur vil gerne hilse, og Luna bliver sur over at hun ikke kan komme til, så hun begynder at nappe ham i benene, Baldur bliver sur og skubber til hende...

 

Så derfor er vores nye ritual at de skal sitte og få et par godbidder før vi overhovedet siger hej, på denne måde når de lige at falde lidt ned inden vi siger hej. Hvis de så begynder at blive for voldsomme, så rejser vi os og går igen.

 

Det virker rent faktisk rigtig godt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Av for s....

 

Simba gør også det med sine små fortænder. Og det gør bare nas!

Men kan sku ikke lade vær med at grine af det:-D

 

En anden ting er at han smiler når man kommer hjem, han krænger hele overlæben op, og logrer med hele kroppen, det ser så sjovt ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Av for s....

 

Simba gør også det med sine små fortænder. Og det gør bare nas!

Men kan sku ikke lade vær med at grine af det:-D

 

En anden ting er at han smiler når man kommer hjem, han krænger hele overlæben op, og logrer med hele kroppen, det ser så sjovt ud :lol:

 

Så du får simpelthen et velkomstsmil, hvor godt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Blaaaarh-xD

Man ligger dejligt og behaligt og sover klokke 3 om natten, pludselig triller man ned i et hul, der går lige lidt inden man vender sig til det,men ud i et kommer der fire lange ben ind i siden på en samtidig med en snorken og slask har ens hund smidt en på gulvet, men ømmer sig og hunder kigger overlegent på en, man prøver at skubbe den ud af ens seng men denner med man ligger på gulvet men 70 kilo hund ovenpå sig og bliver kyssed og krammed, og napped i næse og øre :hjerte:

han mener det bare kærligt, dog er min kæreste i tvivl når Aske smider ham ud af sengen og negter at han må komme igen, så må lille kæreste sove på sofaen, INGEN TAGER ASKES PLADS :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man ligger dejligt og behaligt og sover klokke 3 om natten, pludselig triller man ned i et hul, der går lige lidt inden man vender sig til det,men ud i et kommer der fire lange ben ind i siden på en samtidig med en snorken og slask har ens hund smidt en på gulvet, men ømmer sig og hunder kigger overlegent på en, man prøver at skubbe den ud af ens seng men denner med man ligger på gulvet men 70 kilo hund ovenpå sig og bliver kyssed og krammed, og napped i næse og øre :hjerte:

han mener det bare kærligt, dog er min kæreste i tvivl når Aske smider ham ud af sengen og negter at han må komme igen, så må lille kæreste sove på sofaen, INGEN TAGER ASKES PLADS :cool:

 

Hvor kært :lun:

 

Jeg har også prøvet det med at få fire stænger i siden og ende på gulvet, så nu nægter jeg at ligge yderst på sofaen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Blaaaarh-xD
Hvor kært :lun:

 

Jeg har også prøvet det med at få fire stænger i siden og ende på gulvet, så nu nægter jeg at ligge yderst på sofaen :lol:

 

 

når Aske kommer op i sofaen, så der ikke rigtigt plads til flere :b da han fylder to pladser i en 3 personers sofa, og han er ikke så let at få ned når han har bestemt sig :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst marina29

Årh dejlig tråd :lun:

 

Kenzo har bestemt også haft sine øjeblikket, det der med at "angibe" med kys er han især god til, og hvis man griner så får du lige lidt flere kys :hjerte:

 

Når han undskylder, hvis han har gjort noget galdt så kommer han hen og slikker en på hånden :blink:

 

Kenzo må ikke være i vores soveværelse, han sover lige udenfor døren, og strækker sin lange krop om morgenen så hans hovedet lige kan kigge omkring hjørnet, for at se om vi nu også er oppe, det er sååå kært.

Men fordi han ikke må putte med os i sengen (må godt være i sofaen) så tager vi nogle gange madrasser ind på gulvet foran fjernsynes og ser film derinde alle 3. Det elsker han bare, og lige så snart madrasserne er smidt på gulvet, så har Kenzodrengen plantet sig i midten, og så er han ellers ligeglad med om vi ligger lagen over ham, smider dynerne på osv, der er ingen der skal tage hans plads, og det kræver ret meget overtalelse at få ham væk, så vi kan rede sengen :cool:

 

I øjeblikket stjæler han vores pladser derhjemme, ligeså snart vi har rejst os eller lænt os freemad, så har vi en dejlig hund i ryggen, der kigger op på os med de mest uskyldige øjne "Jamen, du var jo ved at rejse dig, ikke". Det er især mandens fatboy der er ynglingsstolen i øjeblikket ;-)

 

Sorry skal nok prøve at begrænse mig, men han er jo verdens dejligste hund ;)

Igår lavede han det ultimative trick, da vi kom hjem fra fødselsdag. Jeg har længe arbejdet med at han ikke må hoppe op når vi kommer hjem, og det er han rigtig dygtig til med mig, men manden synes det er lidt hyggeligt, i hvert fald indtil igår... Kenzo er bare såååå glad for at se sin far at han rammer pletskud lige i kuglerne, og manden bukker sammen og falder om på fliser, hvilket får Kenzo til at overdynge ham med kys.

Manden er i seriøs smerte, og jeg bider ærligt talt mig selv i tungen for ikke at dø af grin, og får Kenzo sendt ind i stuen, så jeg kan følge efter og give manden lidt pusterum, og jeg kan få klukgrinet "en smule" så han ikke kan høre det (godt han har dårlig hørelse). Efter et par minutter kommer manden endelig på benene igen, og jeg begynder at tude af grin da jeg ser ham oprejst, I know lidt ondt, men han så bare så komisk ud da han gik i gulvet. Kenzo ville stadig gerne trøste, så han måtte lige sætte sig ned og blive gennemkysset, så vi alle var sikre på at Kenzo var tilgivet :lol:

Tror nok, han er mere åben for ikke-hoppe-op-træningen nu ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag da jeg skulle nusse lidt med mine dejlige hunde, der lykkedes det Luna at smånappe mig 2 gange. I ved det der smånapperi de gør med fortænderne, når de tror at de hjælper med at gøre dig ren, og som rent faktisk gør rigtig ondt.

 

Anden gang hun gjorde der, der blev jeg bare så overrasket at jeg brølede "Av, for h......!"

 

Herefter sprang de 2 hunde bare på mig, jeg nåede slet ikke at reagere, før at de begge forsøgte at kvæle mig :shock:

 

De kunne jo ikke sådan have at deres mor blev sur, så måtte de jo lige sørge for at kysse smerten væk. Og det kan altså godt virke en smule voldsomt når 2 overivrige hunde gør deres allerbedste for at slikke dig i hele hovedet :lol:

 

Jeg overlevede dog, men har lært at man ikke skal gøre sine hunde forskrækkede, da de så er ret voldsomme i deres måde at sige undskyld på :lol:

 

I al denne debat om for eller imod kamphunde, kan vi godt have brug for lidt søde/sjove historier om vores dejlige hunde, så kom bare med dem :-D

Puha da jeg læste overskriften troede jeg virkelig det var noget alvorligt:shock: . Men heldigvis blev du bare overfaldet med kys og kram :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh dejlig tråd :lun:

 

Kenzo har bestemt også haft sine øjeblikket, det der med at "angibe" med kys er han især god til, og hvis man griner så får du lige lidt flere kys :hjerte:

 

Når han undskylder, hvis han har gjort noget galdt så kommer han hen og slikker en på hånden :blink:

 

Kenzo må ikke være i vores soveværelse, han sover lige udenfor døren, og strækker sin lange krop om morgenen så hans hovedet lige kan kigge omkring hjørnet, for at se om vi nu også er oppe, det er sååå kært.

Men fordi han ikke må putte med os i sengen (må godt være i sofaen) så tager vi nogle gange madrasser ind på gulvet foran fjernsynes og ser film derinde alle 3. Det elsker han bare, og lige så snart madrasserne er smidt på gulvet, så har Kenzodrengen plantet sig i midten, og så er han ellers ligeglad med om vi ligger lagen over ham, smider dynerne på osv, der er ingen der skal tage hans plads, og det kræver ret meget overtalelse at få ham væk, så vi kan rede sengen :cool:

 

I øjeblikket stjæler han vores pladser derhjemme, ligeså snart vi har rejst os eller lænt os freemad, så har vi en dejlig hund i ryggen, der kigger op på os med de mest uskyldige øjne "Jamen, du var jo ved at rejse dig, ikke". Det er især mandens fatboy der er ynglingsstolen i øjeblikket ;-)

 

Sorry skal nok prøve at begrænse mig, men han er jo verdens dejligste hund ;)

Igår lavede han det ultimative trick, da vi kom hjem fra fødselsdag. Jeg har længe arbejdet med at han ikke må hoppe op når vi kommer hjem, og det er han rigtig dygtig til med mig, men manden synes det er lidt hyggeligt, i hvert fald indtil igår... Kenzo er bare såååå glad for at se sin far at han rammer pletskud lige i kuglerne, og manden bukker sammen og falder om på fliser, hvilket får Kenzo til at overdynge ham med kys.

Manden er i seriøs smerte, og jeg bider ærligt talt mig selv i tungen for ikke at dø af grin, og får Kenzo sendt ind i stuen, så jeg kan følge efter og give manden lidt pusterum, og jeg kan få klukgrinet "en smule" så han ikke kan høre det (godt han har dårlig hørelse). Efter et par minutter kommer manden endelig på benene igen, og jeg begynder at tude af grin da jeg ser ham oprejst, I know lidt ondt, men han så bare så komisk ud da han gik i gulvet. Kenzo ville stadig gerne trøste, så han måtte lige sætte sig ned og blive gennemkysset, så vi alle var sikre på at Kenzo var tilgivet :lol:

Tror nok, han er mere åben for ikke-hoppe-op-træningen nu ;-)

 

Hold da op nogle dejlige historier, kom endelig med flere :klap:

 

Jeg var helt færdig af grin over historien med din mand, jeg tror altså også at jeg ville have haft meget svært ved at trøste i stedet for at grine :lol:

 

Puha da jeg læste overskriften troede jeg virkelig det var noget alvorligt:shock: . Men heldigvis blev du bare overfaldet med kys og kram :-)

 

Ingenting alvorligt der, og dog, kærlighed er vel også en alvorlig sag :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...