Hop til indhold

Hundepension tip søges (Sjælland/falster)


guanomo
 Share

Recommended Posts

Så er tiden igen til vi skal bruge pasning af rovdyret :blink:

fra lørdag til søndag 19/20 september.

 

Vi skal et sted omkring ringsted, Sørup herregård.

 

1. Det der er nærmest os (30km) giver visse ulemper, han skal afleveres mellem 8-9 om morgen :gab: eller 16-17.30 og afhentning er samme tidspunkt. Og lidt kedeligt at stå så tidligt op for at aflevere ham, plus at når han skal hentes er vi hjemme igen (kører fra hotel senest kl 12) og skal så ud og kører.

 

2. Vores favorit holder ferie den periode :(

 

3. Elsang herinde fra holder også ferie :blink:

 

4.Et sted jeg har googlet mig til er http://www.storebaelthundehotel.dk/index.php, de ligger tæt på og der er "fri" afhent/aflevering mellem 10-18.

 

andre i har kendskab til omkring Ringsted? hvor mulighed for afhentning/aflevere kan aftales efter vores behov ? :mrgreen:

 

Eller bare en herinde der har lyst til en stor glad dreng på en mini ferie med en overnatning? :engel: :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et lille tip. Lad være med at aflevere for sent på dagen. Jeg ser tit halvforvirrede hunde der bliver afleveret en time f¢r lukketid, og slet ikke har tid til at finde sig til rette f¢r der bliver lukket og slukket for natten. Hellere have en halv dags tid, hvor de kan lufte ham og lære ham lidt at kende inden natten :-D

vi skal være på hotellet omkring kl 16 så vi kan nå at skifte inden kl 17, så regnede selv med omkring 3 stykker, måske lidt før.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...