Hop til indhold

Spørg en adfærdsbehandler om råd...


Gæst Assist4dogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Assist4dogs

På min hjemmeside er der kommet et forum hvor man kan få gode råd hvis man har adfærdsproblemer...

 

Måske kunne dette være noget for jer har står og har enten store eller små problemer.

 

læs mere her www.assist4dogs.dk/forum

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Sådan en hjælp har jeg også haft tilbudt og den har jeg skrottet af den simple årsag af man hverken kan se hund eller ejer og deres relation på skrift.

Man må forlade sig på ejers tolkning af problemet.

 

Der er utroligt mange "hvis" der skal tages hensyn til og alt i alt synes jeg at det er lidt risikabelt (eller et kæmpe job) at rådgive andet end generelt og med disse "hvis" på skrift.

 

Men god fornøjelse med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Sådan en hjælp har jeg også haft tilbudt og den har jeg skrottet af den simple årsag af man hverken kan se hund eller ejer og deres relation på skrift.

Man må forlade sig på ejers tolkning af problemet.

 

Der er utroligt mange "hvis" der skal tages hensyn til og alt i alt synes jeg at det er lidt risikabelt (eller et kæmpe job) at rådgive andet end generelt og med disse "hvis" på skrift.

 

Men god fornøjelse med det :-D

 

Jeg kan godt følge dig... men jeg giver skam heller ikke adfærdsbehandlinger over nettet... jeg giver små gode råd som måske kan hjælpe... hvis jeg vudere problemet til at være for stort eller omfattende vil jeg helt sikkert anbefale en adfærdsbehandling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...