Hop til indhold

Mængden af vaccine


Petrine
 Share

Recommended Posts

Hver gang jeg er til dyrlægen glemmer jeg at spørge. Får Petrine samme mængde vaccine som en stor hund? Synes hun bliver dårlig, hver gang, og undrer mig over at store hunde ikke bliver dårlig (eller der det bare mig, der ikke har hørt om det).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

der skulle være lavet en bog som hedder stop the shots

 

den er værd og læse da der er masser af beviser for at vaccine skader mere end det gavner når det overdoseres som det ofte gør de seneste mange år pga anbefalinger fra dyrlæger

http://www.stoptheshots.com/

http://video.google.com/videosearch?hl=en&q=pet+vaccination+dangers&um=1&ie=UTF-8&ei=NWuJSo_dA46TsAbZs4GECA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4#

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg er også gået hen kun at vaccinere hvert 3-4 år, netop fordi jeg også har min tvivl om hvor sundt det er - og min nye dyrlæge sagde skam også til min store forbavselse "at det var helt fint" :shock:

 

DKK's regler om vaccinering (af danske hunde) er netop også hvert 4 år.

 

De sygdomme som der kræver vaccine hvert år er rimelig banale sygdomme som kennelhoste mv. - som vaccinen alligevel ikke beskytter hunderet procent imod.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare sådan 24-48 timer, jeg bliver bare ked af det hver gang, for hun er virkeligt dårlig og bare ligger i sengen og ser døende ud :(

 

Når hun bliver så dårlig af det, ville jeg skære ned på antallet vacciner, der er jo ingen grund til at hun bliver vaccineret hvert år (hvis hun gør det) og får det dårligt, når hun reelt kan nøjes med hvert 4. år ;-)

 

Selv er jeg gået over til hvert andet år, men det bliver nok flyttet til hver trejde, så de kommer til at passe med rabies vaccinerne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej men hun er jo en berejst dame, og i Norge er de rimeligt hysteriske, rabies hvert 3die år, den anden er hvert år. Og så to stk ormekure pr norges-rejse, har fundet en dyrlæge der lade det være op til mig selv om jeg vil give ormekuren i danmark, men oppe i norge skal vi til dyrllægen og DER bliver det tjekket at ormekuren bliver spist, før vi får stemplet :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...