Hop til indhold

Overtøj til en Jack Russell???


Gæst Gry
 Share

Recommended Posts

Gry virker meget kuldskær, men vi ved ikke om det er fordi hun er hvalp - eller om det er et generelt "problem" ???

 

Vi har overvejet at købe en "frakke" til hende, men ved ikke om det er lidt for overgearet.... :hmm:

 

Vokser hun fra det?? - Eller er det en god investering??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har dækner til vores Breton til efter en jagt og hvis hun er blevet våd.

 

Borderen overvejede vi dækken til i vinters. Mest fordi hendes pels aldrig er blevet helt god med underuld efter angreb af hårsækmider.........

 

Bliver det ikke bedre til vinter, så tror jeg at hun får dækken til de rigtig kolde dage.

 

Men jeg har også en ide om, at de vil "gro" mere pels, hvis de ikke får dækken på......... Lidt a la heste der går uden dækken om vinteren. De fleste få en god tyk pels.

Link til indlæg
Del på andre sites

Klip et ærme af en gammel trøje og klip hul til forbenene, så ærmegabet bliver hovedhullet... så har du et hurtigt dækken / trøje til den bette...

 

Jeg har selv en korthåret hund, som også kan blive lidt kold, men kun hvis vi står stille længe... ellers holder hendes egen aktivitet hende varm... men til sådan en kold vintertræning er et dækken ikke nogen dårlig ide...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har dækner til vores Breton til efter en jagt og hvis hun er blevet våd.

 

Borderen overvejede vi dækken til i vinters. Mest fordi hendes pels aldrig er blevet helt god med underuld efter angreb af hårsækmider.........

 

Bliver det ikke bedre til vinter, så tror jeg at hun får dækken til de rigtig kolde dage.

 

Men jeg har også en ide om, at de vil "gro" mere pels, hvis de ikke får dækken på......... Lidt a la heste der går uden dækken om vinteren. De fleste få en god tyk pels.

 

Jeg tænker også lidt i den retning.... :-) - Men ligenu er hun jo lille og skal lære en hulens masse ting på næsten ingen tid... :blink:

 

Håber at din hunds pels bliver i orden til vinter. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Klip et ærme af en gammel trøje og klip hul til forbenene, så ærmegabet bliver hovedhullet... så har du et hurtigt dækken / trøje til den bette...

 

Jeg har selv en korthåret hund, som også kan blive lidt kold, men kun hvis vi står stille længe... ellers holder hendes egen aktivitet hende varm... men til sådan en kold vintertræning er et dækken ikke nogen dårlig ide...

 

 

Det var et godt råd!! Tak!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...