Hop til indhold

Hjælp min venindes hund er blevet stjålet


Gæst carismas1977
 Share

Recommended Posts

Gæst carismas1977

Hej alle medlemmer

 

Min veninde fik søndag den 9 august stjålet sin hund udenfor Rema 1000 i Hasseris (Ålborg)

Futte er en pomaranian hanhund på 1,5 år. Han er rød og har lidt længere ben og snude end racestandarden. Desuden et lille underbid, som kun kan ses meget tæt på...

 

Er I søde at holde øre og øjne åbne i jeres nærområde... Det kan være en bekendt eller naboen, der pludselig har fået ny hund.... (vi formoder han er stjålet, med videresalg til formål)

 

Hvis der er nogle, som kunne tænke sig at hjælpe med at hænge løbesedler op (uanset hvor i landet i bor, er det vigtigt), kan I skrive til mig.

[ATTACH]13154[/ATTACH]

 

Med venlig hilsen

Lotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hej alle medlemmer

 

Min veninde fik søndag den 9 august stjålet sin hund udenfor Rema 1000 i Hasseris (Ålborg)

Futte er en pomaranian hanhund på 1,5 år. Han er rød og har lidt længere ben og snude end racestandarden. Desuden et lille underbid, som kun kan ses meget tæt på...

 

Er I søde at holde øre og øjne åbne i jeres nærområde... Det kan være en bekendt eller naboen, der pludselig har fået ny hund.... (vi formoder han er stjålet, med videresalg til formål)

 

Hvis der er nogle, som kunne tænke sig at hjælpe med at hænge løbesedler op (uanset hvor i landet i bor, er det vigtigt), kan I skrive til mig.

[ATTACH]13154[/ATTACH]

 

Med venlig hilsen

Lotte

 

Det er ufatteligt hvad folk gør! :evil:

 

Hvis du sender et par sedler til mig med posten (jeg har nemlig ikke farveprinter) så kan jeg sætte nogle op i nordsjælland. Du kan få min adresse over en privat besked hvis du er interesseret.

 

Jeg håber at i snart finder ham! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst carismas1977

Hejsa.

Jeg tjekker dba og Gulgratis flere gange om dagen. Jeg ringer til alle som ønsker at købe en lille hund, så de får mit tlf og kan ringe hvis de bliver tilbudt at købe Futte. Desuden har alle dyrlæger i området fået en efterlysning sendt eller leveret.

Men jeg kan simpelthen ikke forså at der ikke er noget respons. Nu har han været i aviser og på TV, men stadig intet. Han er som sunktet i jorden. Øv også

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst carismas1977

Hej Alle hundevenner

 

Det er nu 3 uger siden Futte blev stjålet... Jeg vil derfor gerne bede jer alle om hjælp.

Tiden taget i betragtning er det ikke sikkert at Futte, befinder sig i Ålborg.. Vi vil derfor gerne have hængt efterlysninger op i hele landet, så hvis du har lyst / tid til at hjælpe vil vi blive rigtig glade

 

Skriv til [email protected], så sender jeg en mail retur med efterlysningen

 

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er han desværre ikke:(

 

Måske har jeg overset det , men er han chipsmærket , tatoveret , eller har andre kendetegn

 

Har du set det link ,Splinten , mor og mig , har sat ind , og du skal kikke længere nede , der er en som tilbyder at sælget en pomaranian

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst carismas1977
Måske har jeg overset det , men er han chipsmærket , tatoveret , eller har andre kendetegn

 

Har du set det link ,Splinten , mor og mig , har sat ind , og du skal kikke længere nede , der er en som tilbyder at sælget en pomaranian

 

 

Nej han er desværre ikke mærket :neutral:... Ja jeg har set linket, men Futte er ikke lys, men derimod helt ræverød *SS*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst carismas1977
Hej alle medlemmer

 

Min veninde fik søndag den 9 august stjålet sin hund udenfor Rema 1000 i Hasseris (Ålborg)

Futte er en pomaranian hanhund på 1,5 år. Han er rød og har lidt længere ben og snude end racestandarden. Desuden et lille underbid, som kun kan ses meget tæt på...

 

Er I søde at holde øre og øjne åbne i jeres nærområde... Det kan være en bekendt eller naboen, der pludselig har fået ny hund.... (vi formoder han er stjålet, med videresalg til formål)

 

Hvis der er nogle, som kunne tænke sig at hjælpe med at hænge løbesedler op (uanset hvor i landet i bor, er det vigtigt), kan I skrive til mig.

[ATTACH]13154[/ATTACH]

 

Med venlig hilsen

Lotte

 

Lige lidt flere billeder af Fut

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...