Hop til indhold

Hjælp min venindes hund er blevet stjålet


Gæst carismas1977
 Share

Recommended Posts

Nej det er han desværre ikke:(

 

Har i oprettet en gruppe på Facebook??

 

Det har før hjulpet mange hunde og ejere til at finde hinanden igen - fordi hundene blev så kendte at de var umulige at sælge videre :mrgreen:

 

Plus så kan rigtig mange se Fut og holde øje over hele landet - og der er jo LANGT flere mennesker end herinde :blink:

 

Håber det lille pus kommer hjem snart :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst carismas1977
Har i oprettet en gruppe på Facebook??

 

Det har før hjulpet mange hunde og ejere til at finde hinanden igen - fordi hundene blev så kendte at de var umulige at sælge videre :mrgreen:

 

Plus så kan rigtig mange se Fut og holde øje over hele landet - og der er jo LANGT flere mennesker end herinde :blink:

 

Håber det lille pus kommer hjem snart :ae:

 

 

Ja der er oprettet en gruppe på Facebook.. Den hedder: hjælp med at finde Futte

Så I må gerne melde jer ind, og invitere samtlige på jeres venneliste

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes en eller anden gruppe, der arbejder med at finde forsvundne hunde. Jeg kan desværre ikke huske, hvad den hed, men jeg vil opfordre jer til at kontakte alle institutioner, der har med dyr at gøre såsom DKK, Dyrenes Beskyttelse osv. De kan nok give nogle gode råd.

Åh hvor er det forfærdeligt - jeg håber virkelig, at han bliver fundet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes en eller anden gruppe, der arbejder med at finde forsvundne hunde. Jeg kan desværre ikke huske, hvad den hed, men jeg vil opfordre jer til at kontakte alle institutioner, der har med dyr at gøre såsom DKK, Dyrenes Beskyttelse osv. De kan nok give nogle gode råd.

Åh hvor er det forfærdeligt - jeg håber virkelig, at han bliver fundet!

l

 

Lyder da lidt spændene med en gruppe, der arbejder med at finde forsvundne hunde, kunne du ikke se om du kunne finde ud af hvad det var er sikker på evt Futtes ejer vil blive meget glad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...