Hop til indhold

Figuranter i Ikast/Herning området søges...


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Jeg søger med lys og lygte nogle hjælpsomme mennesker i midtjylland, der har en mellem størrelse/stor hund - Helst hanhund.

 

Vi skal til at arbejde med Bamses aggressioner/frygt overfor nævnte typer hunde, og vi har ikke frygtelig mange i vores omgangskreds med større hunde.

 

Og derudover er der stadig ikke mulighed for at kommer på træningshold.... :(

 

Så jeg mangler nogen der har lyst til at bruge lidt tid på, at gå lidt frem og tilbage med deres hund, foran os og forhåbentlig ved siden af os til sidst :rolleyes:

 

Vi køre hellere end gerne efter det, og medbringer gerne en flaske rødvin som tak for hjælpen...

 

Gode råd til hvordan jeg ellers kan finde nogen at træne dette med er velkommen.

 

Har overvejet at tulle rundt udenfor på træningspladserne, men har en lumsk mistanke om jeg bliver frygtelig upopulær!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hehe, det er er i hvertfald ikke hans aggressioner jeg får trænet væk, ved et møde med Frigg.

Nok nærmere, hvordan man styre sin glæde, ved synet at sådan en dejlig tøs :blink:

 

Er sikker på Bamse ville eeeeelske din dejlige dame :mrgreen:

Nok endda lidt for meget - Hun hans type.

 

Tæve, lille og ikke for gammel og så bare lækker, lækker, lækker!!!

 

Men vi er da altid friske på en playdate :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigg120209
Hehe, det er er i hvertfald ikke hans aggressioner jeg får trænet væk, ved et møde med Frigg.

Nok nærmere, hvordan man styre sin glæde, ved synet at sådan en dejlig tøs :blink:

 

Er sikker på Bamse ville eeeeelske din dejlige dame :mrgreen:

Nok endda lidt for meget - Hun hans type.

 

Tæve, lille og ikke for gammel og så bare lækker, lækker, lækker!!!

 

Men vi er da altid friske på en playdate :-D

 

:mrgreen:

Aggressioner :rolleyes:

 

Det kunne godt være :-D!

 

Frigg plejer at kunne godt med alle hunde, hendes bedste hundevenner er alle han hunde, så hun helt sikker frisk på at møde endnu en dejlig en af slagsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...