Hop til indhold

Baldur skal til dyrlægen i dag


Lonny
 Share

Recommended Posts

Så står jeg hos dyrlægen hvor jeg arbejder i dag og laver afføringsprøver: Hmm: Baldur, Amstaff. Ejer: Lonny :hmm:

 

Det er åbenbart "min" dyrlæge i kommer hos :-D

Du ved sikkert selv på nuværende tidspunkt hvad resultatet var :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så står jeg hos dyrlægen hvor jeg arbejder i dag og laver afføringsprøver: Hmm: Baldur, Amstaff. Ejer: Lonny :hmm:

 

Det er åbenbart "min" dyrlæge i kommer hos :-D

Du ved sikkert selv på nuværende tidspunkt hvad resultatet var :-D

 

Hvor er verden dog lille :lol:

 

Og ja, jeg ved godt hvad svaret var :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej sikke en historie.......

 

Jeg fik spurgt i en anden tråd, hvad Baldurs prognose for helbredelse er?

 

Ifølge min dyrlæge vil han blive helbredt for hjerteormen og infektionen, og han skulle dermed få det meget bedre end han har det nu.

 

Men han risikerer at blive motionsintolerant som hun kaldte det, det vil sige, at han i resten af sit liv vil have svært ved at trække vejret og derfor ikke vil kunne klare de helt store fysiske udfoldelser. Men ud over dette, så skulle han kunne leve et godt liv som hyggehund. Og da jeg alligevel har slået alle planer om at han skal være konkurrencehund ud af hovedet, så ændrer dette jo heldigvis ikke så meget.

 

Så dybest set så burde jeg ende med en hund der har det meget bedre end han har det nu og har haft det hele hans liv, og forhåbentlig vil de fleste af hans adfærdsproblemer gå i sig selv når nu han bliver rask.

 

Så det er positivt at vi har fundet ud af at han er syg, og dermed kan gøre noget ved det :-D

Det ville selvfølgelig have været bedre hvis han var blevet behandlet ordentlig fra starten så han ikke risikerede at få lungeproblemer, men han burde kunne få et godt liv :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...