Hop til indhold

Forskellen på Engelsk- og Amerikansk collie?


Adele
 Share

Recommended Posts

Kort fortalt så er den amerikanske collie større og med et længere, smallere hoved end den engelske.

Flere amerikanske er for store iflg. standarden.

 

Den engelske type er normalt inden for standarden, og de har et kortere, kraftigere hoved med et let stop.

 

Okay, mange tak :-)

Sherlock har en ufatteligt lang snude, og nogle gange har jeg undret mig, når jeg har set billeder af mere butsnuede collier. Selv om Sherlock ikke har stamtavle, må jeg vist vurdere at han er mere Amerikansk, end han er engelsk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, mange tak :-)

Sherlock har en ufatteligt lang snude, og nogle gange har jeg undret mig, når jeg har set billeder af mere butsnuede collier. Selv om Sherlock ikke har stamtavle, må jeg vist vurdere at han er mere Amerikansk, end han er engelsk.

 

Det er det der gør ham så lækker:5up: jeg kan klart bedst lide de amerikanske:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det der gør ham så lækker:5up: jeg kan klart bedst lide de amerikanske:mrgreen:

 

Haha, tak :-D

Jeg kan også klart bedst lide de amerikanske. Og så kan jeg bedst lide når collien har rigtig lange hår der ligesom er tæt til kroppen, istedet for kortere hår der så er flere af. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...