Hop til indhold

Hundedrømme


Amanda1996
 Share

Recommended Posts

Tja...Da Jodie var ved at komme i løbetid, hylede hun som en ulv, mens hun sov. Jeg tror hun drømte om flotte hanhunde :mrgreen:

 

Andre gange kan man se at hun løber med benene mens hun sover. Det sker typisk hvis vi har set en hare i løbet af dagen, så tror jeg hun jagter haren i søvne.

 

Og så er der de skræmmende drømme, som kommer når vi endnu engang er blevet angrebet af sidevejens sindsyge kat, der sætter kløerne i samtlige hunde der går forbi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla drømmer af og til om ting hun vil skælde ud - og kan pludselig rejse sig fra nærmest dyb søvn og give sig til at gø :rolleyes: når man så siger hendes navn ser hun dybt forvirret ud.... og holder op med det samme...

 

Det kan Baldur også finde på :lol:

 

For det meste har de begge glade drømme, hvor de ligger og logrer med halen :-D

 

Men ind i mellem har Baldur en skræmmende drøm, og da han sover i vores seng kan det altså også godt være lidt skræmmende for os, når vi sådan bliver vækket af en knurren der kommer helt nede fra maven af... Til at starte med var jeg noget bekymret for om hunde også kunne finde på at bide i søvne, men det har han dog aldrig gjort, ligemeget hvor sur han så lød når han drømte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...