Hop til indhold

Ny i HF og snart kommende hunde-ejer :)


LilleBali
 Share

Recommended Posts

HAHA ja det er så :mrgreen: Er der nogen specielle steder man kan spørge om hjælp herinde? Og hvordan finder jeg ud af om nogen har svaret på noget jeg har skrevet, hvis jeg nu kommer på i morgen og der er skrevet en masse nyt? :confused:

 

 

når du har logget ind så er der i den øverste blå bjælke et sted hvor der står "mine indlæg/besvarelser". I den ene kan du se du se de indlæg du selv har skrevet og i den anden kan se alle de tråde du har svaret på. Hvis der er noget nyt så er tråden fremhævet:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

når du har logget ind så er der i den øverste blå bjælke et sted hvor der står "mine indlæg/besvarelser". I den ene kan du se du se de indlæg du selv har skrevet og i den anden kan se alle de tråde du har svaret på. Hvis der er noget nyt så er tråden fremhævet:-)

 

Tak :5up: Der var også noget andet jeg ville spørge om, men har lige glemt det :roll: Nå, kommer måske i tanke om det :D

Nu vil jeg snart ud med Gizmo og så i seng :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til, og tillykke med din nye hvalp.

Jeg fandt først ud af navnet da jeg fik min hund hjem, jeg havde ellers et helt andet i tankerne, men da jeg fik hende hjem, var hun bare en Bananna:-)

Held og lykke med hende. Skal du går til træning med hende? For hvis du skal gå til hvalpetræning, er det en god ide allerede at finde et hold nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, og velkommen til, og tillykke med din nye hvalp.

Jeg fandt først ud af navnet da jeg fik min hund hjem, jeg havde ellers et helt andet i tankerne, men da jeg fik hende hjem, var hun bare en Bananna:-)

Held og lykke med hende. Skal du går til træning med hende? For hvis du skal gå til hvalpetræning, er det en god ide allerede at finde et hold nu.

 

Hejsa, 1000 tak for velkomsten :)

Ja, jeg havde bestemt planer om hvalpetræning med hende, men det virker noget uoverskueligt at finde et hold inden jeg får hende hjem, for så vidt jeg forstår så skal man blot møde op med hund, gebyr, og vacc. papirer. Og jeg har ihvertfald ikke to af de ting :mrgreen: (papirer og hund :-D)

Dejligt at høre at din Bananna navngav sig selv, det er betryggende at vide jeg ikke er den eneste der har været i tvivl :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, 1000 tak for velkomsten :)

Ja, jeg havde bestemt planer om hvalpetræning med hende, men det virker noget uoverskueligt at finde et hold inden jeg får hende hjem, for så vidt jeg forstår så skal man blot møde op med hund, gebyr, og vacc. papirer. Og jeg har ihvertfald ikke to af de ting :mrgreen: (papirer og hund :-D)

Dejligt at høre at din Bananna navngav sig selv, det er betryggende at vide jeg ikke er den eneste der har været i tvivl :)

 

Ok, det er blot fordi at der er så mange hvalpe for tiden, og det kan godt være svært at få en plads. Hvor har du tænk dig at g`?? DCH ? Dkk? eller andet sted.

 

Glæder mig meget til at se flere billeder af skønheden.

 

BAntus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, 1000 tak for velkomsten :)

Ja, jeg havde bestemt planer om hvalpetræning med hende, men det virker noget uoverskueligt at finde et hold inden jeg får hende hjem, for så vidt jeg forstår så skal man blot møde op med hund, gebyr, og vacc. papirer. Og jeg har ihvertfald ikke to af de ting :mrgreen: (papirer og hund :-D)

Dejligt at høre at din Bananna navngav sig selv, det er betryggende at vide jeg ikke er den eneste der har været i tvivl :)

 

der er rigtigt meget run på hvalpeholdene, og de fleste er startet nu... jeg ville nok kontakte dine lokale foreninger og høre om der er et hold der starter op efter du har fået vapper hjem, eller om der er mulighed for at starte på et allerede kørende hold

Link til indlæg
Del på andre sites

der er rigtigt meget run på hvalpeholdene, og de fleste er startet nu... jeg ville nok kontakte dine lokale foreninger og høre om der er et hold der starter op efter du har fået vapper hjem, eller om der er mulighed for at starte på et allerede kørende hold

 

Tak - jeg sidder også endnu en gang :mrgreen: og prøver at overskue alle priser/krav/foreninger/start og hvad jeg skal ha' med og ikke ha' med :shock: (måske man bare skulle ringe og spørge) :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dch træner hvalpe mandag aften, tror det er fra omkring kl 19.00.

 

Dkks hvalpe hold starter op den sidste søndag i denne måned, tror de træner kl 09.00.

 

Så kan du jo prøve at tage ud og se hvad du bedst kan lide :-D:mrgreen:

 

Du kan jo også prøve og ringe til DKK og høre om der er plads på deres hvalpe hold. Tilmeldingen har godt nok været der men hvis der er ledige pladser så kan du nok godt være heldig at få lov at komme med, hvis du gerne vil i gang med det samme :-)

 

 

Vi har gået på hvalpe hold ved Dkk og været glade for det. Det er 10 uger og man skal være medlem af Dkk.

Fordelen ved Dch er måske at hvis man gerne vil feks agility senere hen så er man inde i "varmen" derude. Tror de prioriteres ders medlemmer først inden de tager udefrakommende ind ( selvfølgelig )

Vi var vist bare heldige at komme med på agility holdet uden at have trænet derude i forvejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sæsonen er godt nok startet nu, men du kan jo prøve at kontakte DKKs træningsplads i Viborg http://www.dkk-kreds6.dk/viborg.htm

 

Ellers ser det ud til at DCH Viborg starter kursus-hold op i Oktober, men om dette inkluderer hvalpehold tør jeg ikke sige http://www.dch-viborg.dk/Velkommen.html

 

Tak for din hjælp :) Jeg har også været inde at kigge men jeg synes ikke jeg kan se hvornår de starter op eller hvad slags hold, deres side er lidt svær at finde rundt på - eller er det bare mig? :oops:

Men jeg skal lige have ringet til dem istedet det er vidst nemmere :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dch træner hvalpe mandag aften, tror det er fra omkring kl 19.00.

 

Dkks hvalpe hold starter op den sidste søndag i denne måned, tror de træner kl 09.00.

 

Så kan du jo prøve at tage ud og se hvad du bedst kan lide :-D:mrgreen:

 

Du kan jo også prøve og ringe til DKK og høre om der er plads på deres hvalpe hold. Tilmeldingen har godt nok været der men hvis der er ledige pladser så kan du nok godt være heldig at få lov at komme med, hvis du gerne vil i gang med det samme :-)

 

 

Vi har gået på hvalpe hold ved Dkk og været glade for det. Det er 10 uger og man skal være medlem af Dkk.

Fordelen ved Dch er måske at hvis man gerne vil feks agility senere hen så er man inde i "varmen" derude. Tror de prioriteres ders medlemmer først inden de tager udefrakommende ind ( selvfølgelig )

Vi var vist bare heldige at komme med på agility holdet uden at have trænet derude i forvejen.

Jamen skal man bare dukke op, eller ej? Jeg har jo ikke fået hende hjem endnu :confused: Og tak for venskab :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen skal man bare dukke op, eller ej? Jeg har jo ikke fået hende hjem endnu :confused: Og tak for venskab :5up:

 

 

Inden hun kommer hjem kan du jo godt tage ud og se de forskellige steder an. Ellers ville jeg nok ringe og aftale med dem om der er plads på hold for når træningen er i gang har træneren måske ikke så god tid til at snakke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...