Hop til indhold

Min debut som handler på en "rigtig" udstilling ;o)


Recommended Posts

:blink: Det var jo det jeg sagde! Men jeg var 100% som dig da vi skulle have Oscar - ikke tale om at jeg skulle udstille... Sådan gik det jo ikke :mrgreen:

 

Nej sådan gik det da slet ikke :mrgreen: Det er skam heller ikke det, Vilya er købt til, men når hun nu rent faktisk har lidt potentiale, så kan man jo lige så godt hygge sig med det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ingenting af det her med billeder! Jeg har billederne liggende på Picasa og lægger dem herind via indsæt billede knappen... og ind i mellem kan jeg se dem og andre gange kan jeg ikke.... :confused:

 

Spekulerer på, om det er fordi du nogle gange "Vedhæfter" filerne i stedet for at indsætte billede? Ingen anelse, bare en tanke, der slog mig :-)

 

Billeder indsætes med knappen, hvor det ligner et billeder, med to bjerge og en sol - vedhæfting sker med klipsen.

 

Du skal indsætte, når du tager billeder fra Picassa.

 

Du ved det sikkert godt, men tænkte, jeg lige ville nævne det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spekulerer på, om det er fordi du nogle gange "Vedhæfter" filerne i stedet for at indsætte billede? Ingen anelse, bare en tanke, der slog mig :-)

 

Billeder indsætes med knappen, hvor det ligner et billeder, med to bjerge og en sol - vedhæfting sker med klipsen.

 

Du skal indsætte, når du tager billeder fra Picassa.

 

Du ved det sikkert godt, men tænkte, jeg lige ville nævne det :mrgreen:

 

Jeg bruger den knap med bjergene og solen, når jeg indsætter fra Picasa.... og billederne er der også fint, når jeg poster indlægget. Når jeg så logger ind igen dagen efter f.eks. kan de være væk. Svarer jeg så på mit eget indlæg kan de godt være der igen.... forstår det ikke :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke til Splinten og Vilya - super flot.... billeder???!!! :blink:

 

'Vores familie' gik det også godt med -Joeys mor blev klubmester i agility - så du hende, eller var du bare ved udstillingsringen :-)

 

Tillykke med mor i øvrigt!

 

Kiggede efter dig søndag på Frijsenborg, men kunne ikke finde dig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...