Hop til indhold

familieforøgelse - og ny på HF


Gæst jacob_schutz
 Share

Recommended Posts

Gæst jacob_schutz

Hej allesammen,

 

Så har jeg også forvildet mig herind. Min hustru og jeg har for 1½ uges tid siden fået en forøgelse af familien, da vi fik vores lille hvalp indenfor dørene :-)

 

Flora, på 3 måneder, er en Rottweilerblanding (som primært ligner Rottweiler, og allerede snakker som én! ;-))

 

Som dreng voksede jeg selv op med Schæfer og Rottweiler, mens min hustru voksede op med noget mindre hunde, nemlig dværggravhunde! Nu har vi så selv fået den skønneste hvalp, som er SÅ sød og så dygtig :-)

 

Og hun er slet ikke til at stå for - hun er sådan en køn lille pige, og det ved hun udmærket allerede!! :mrgreen:

 

Nåh, det var meget kort - men glæder mig til at blive klogere her på forummet!

Redigeret af jacob_schutz
stavefejl :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jacob_schutz
Velkommen til, hun ser godt nok kær ud, men også lidt som om hun spekulerer på bøllestreger :-D

 

 

Tak allesammen, og ja hun er super kær og dejlig - og klar over det, så hun ved hvordan hun kan charmere os :blink:

 

Bøllestreger har hun ikke været SÅ meget ude på endnu, men jeg er sikker på at vores sko/sokker/bordben osv. nok snart står for tur hehe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen,

 

Så har jeg også forvildet mig herind. Min hustru og jeg har for 1½ uges tid siden fået en forøgelse af familien, da vi fik vores lille hvalp indenfor dørene :-)

 

Flora, på 3 måneder, er en Rottweilerblanding (som primært ligner Rottweiler, og allerede snakker som én! ;-))

 

Som dreng voksede jeg selv op med Schæfer og Rottweiler, mens min hustru voksede op med noget mindre hunde, nemlig dværggravhunde! Nu har vi så selv fået den skønneste hvalp, som er SÅ sød og så dygtig :-)

 

Og hun er slet ikke til at stå for - hun er sådan en køn lille pige, og det ved hun udmærket allerede!! :mrgreen:

 

Nåh, det var meget kort - men glæder mig til at blive klogere her på forummet!

Velkommen og sød hund :vinken: :5up: Meget charmerende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...