Hop til indhold

dækken/back on track


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen

nogen som har erfaringer med disse dækkener som de vil dele ud af :confused::confused:

 

jeg er meget nysgerrig om hvad disse dækkener kan hjælpe imod det står jo meget fint på deres hjemmeside det kan afhjælpe med flere ting i bevægelses apperatet på hunde og heste så til jer som har det eller kender nogen

 

er det godt og virker det:confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
]Jep det virker:-)[/b] Når man husker at bruge det:oops:

 

Luna har 2 forskellige..

 

Hun vil dog ikke tisse eller sk*de' date=' hvis hun har det på, så det er mest derhjemme hun har det på:-)[/quote']

 

hvordan ser du effekten af det virker :confused::confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

En veninde af mig skrev i vinters om sine erfaringer med dækkenet.

 

Hendes hund har forskellige problemer med leddene og er ofte halt selvom han er en ung hund :cry:

 

Hun have købt netdækken til ham, som han havde på i dagtimerne inde som ude og han var meget mere i vigør, i bedre humør og havde det tydeligt bedre end ellers.

 

Efter en snak med min dyrlæge (Gudrun) blev det til at jeg skulle købe en model som Pelle udelukkende skulle have på ude.

 

Det blev til model "Skrylle" som han fik sidst på vinteren.

 

Om det er lige præcist det dækken eller bare det at han fik dækken på, skal jeg ikke kunne sige, men han var tydeligt mindre halt efter jeg begyndte at bruge dækkenet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
En veninde af mig skrev i vinters om sine erfaringer med dækkenet.

 

Hendes hund har forskellige problemer med leddene og er ofte halt selvom han er en ung hund :cry:

 

Hun have købt netdækken til ham, som han havde på i dagtimerne inde som ude og han var meget mere i vigør, i bedre humør og havde det tydeligt bedre end ellers.

 

Efter en snak med min dyrlæge (Gudrun) blev det til at jeg skulle købe en model som Pelle udelukkende skulle have på ude.

 

Det blev til model "Skrylle" som han fik sidst på vinteren.

 

Om det er lige præcist det dækken eller bare det at han fik dækken på, skal jeg ikke kunne sige, men han var tydeligt mindre halt efter jeg begyndte at bruge dækkenet.

 

Er Skrylle lavet af Back On Track??

 

Da jeg var nede ved hundens helse, blev jeg anbefalet de 2 fra Back On Track og fik at vide, at bla model Skrylle ikke kunne anbefales, hvis det var til 'skadede' hunde, da det 'bare' var et alm (dog meget velsiddende) dækken... altså ikke et Back On Track med de egenskaber, som Back On Track nu reklamerer med :-)

 

Ang. Back On Track og mine erfaringer, så har jeg jo allerede svaret dig inde på HG :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...