Hop til indhold

2 brødre


Aslan
 Share

Recommended Posts

Mange tak, vi syntes selvfølgelig også at Aslan er den kønneste i hele verden :lun:

 

 

Når man sider og for Sannr,og ser hans brede form, han er nemlig bredere end Aslan, og DET er klart pænere end den der fimsede pige krop Aslan har :mrgreen:

 

 

Sannr er utrolig meget som Aslan, du kan side og kigge ham ind i øjnene og total forgabe dig i det broholmer sind han også har.

 

Og så er han ligeså magelig som Aslan, om end ikke mere magelig.

 

Vi sad jo uden for sådan hundene var lidt i nærheden af hinanden men ikke tæt nok til tossede stirre "lege", og så stiller Sanner sig om bag ved opdrætter mand, sætter sig ned, og bruger ham som ryglæn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan en hund egentlig se forskel på om man stirre eller kigger dem i øjnene?

 

Aslan brøds sig ikke om hvis jeg stirre ham i øjnene, heller ikke selv om jeg rolig snakker med ham.

 

Men hvis jeg kigger/ser (jeg slapper vel mere af i øjnene) så kan vi fører mange samtaler med megen øjnkontakt :mrgreen:

 

Af vane gjorde jeg det samme med Sannr, og det var samme reaktion som med Aslan når jeg bare kigger/ser ind i hans øjne

 

 

Eller er det bare indbildning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...